Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی گفت: متاسفانه یا خوشبختانه با بالارفتن رقم وام ازدواج که در حال حاضر برای هر فرد ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۷ سال است٬ زوجین جوان برای تسهیلات ازدواج مشکل «ضامن» دارند. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

علی اصغر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با بیان اینکه در سال‌جاری تمرکز سیستم بانکی است آن بر روی مباحث جهش تولید است اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جدید تلاش سیستم بانکی استان در راستای عدم تعطیلی واحدهای تولیدی و کمک به افزایش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب بیش از 191 هزار خانوار خراسان جنوبی واریز شدمعاون وزیر کار: تسهیلات خوداشتغالی به افراد فاقد مهارت پرداخت نشود2.6 میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اعطا شد

وی از فعال بودن باجه عصر بانک‌های استان جهت تشکیل پرونده تسهیلات کرونا خبر داد و افزود: در حال حاضر خراسان شمالی تنها استانی است که بودجه عصر بانک‌های آن جهت تشکیل پرونده برای پرداخت تسهیلات کرونا فعال است که در این راستا دولت 210 میلیارد تومان به خراسان شمالی سهمیه داده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی با اشاره به اینکه علاوه بر تخصیص این سهم، اعتبار مورد نیاز به سیستم‌های بانکی استان ابلاغ شده است٬ خاطرنشان کرد: سیستم بانکی استان با توجه به تخصیص اعتبار تسهیلات کرونا از سوی دولت، آماده پرداخت تسهیلات کرونا می‌باشد که امیدواریم این رقم در مرحله دوم بیشتر از 210 میلیارد تومان باشد.

هدایتی در ادامه با اشاره به تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و با اعلام اینکه تا روز گذشته 1396 فقره وام ازدواج به ارزش 724 میلیارد و 524 میلیون ریال به زوجین پرداخت شده است گفت: علی‌رغم پرداخت وام ازدواج در قالب 1396 فقره پرونده اما در حال حاضر 7235 نفر در صف انتظار پرداخت وام ازدواج هستند.

وی در ارتباط با رقم بالای افراد در صف انتظار پرداخت وام ازدواج گفت: متاسفانه یا خوشبختانه با بالارفتن رقم وام ازدواج که در حال حاضر برای هر فرد 100 میلیون تومان با بازپرداخت 7 سال است مشکل ضمانت بانکی یکی از دلایل اصلی بالا بودن تعداد افراد در صف انتظار است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سیستم بانکی استان به منظور تعیین شعبه و تشکیل پرونده ظرف 48 ساعت مبلغ وام ازدواج را به حساب زوجین پرداخت می‌کند.

هدایت در خاتمه با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اضافه کرد: در سال گذشته به 95 درصد افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد و به 45 درصد افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت گردید که به طور کلی 87 تسهیلات جذب شده در این حوزه به افراد تحت پوشش به ارزش 947 هزار میلیارد ریال پرداخت شد.

انتهای پیام312/ ت

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستم بانکی تسهیلات کرونا خراسان شمالی بانکی استان حال حاضر وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از بانک مهر بوشهر نشان از تعامل این بانک با مردم و درک مردم از این است که بانک در مقام خدمت است.

وی با اشاره به سه شکل نظام بانکی، افزود: یک بانک باید در فضای خدمتگزاری اقدامات حمایتی انجام دهد و تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین و اقساط درازمدت به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یادآور شد: نظام بانکداری کشور دچار بیماری جدی است و اثرات آن به جای دیگر هم اصابت می کند.

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد و عنوان کرد: روابط عمومی بانک مهر باید کارهای بزرگی که این بانک انجام داده است را با ارتباط گیری با صداوسیما و تولید کلیپ های کوتاه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمات به موقع و قرض الحسنه باعث اعتماد و مراجعه بیشتر مردم شده و می تواند این بانک را به عنوان یک مدل و الگو مطرح کند.

وی تاکید کرد: بانک ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم به ویژه نیازمندان مانند توزیع بسته های معیشتی ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار افزایش شعبات بانک مهر ایران در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • بیش از ۸ هزار متقاضی وام‌ازدواج در آذربایجان‌غربی در صف انتظار
  • نگرانی از بی‌توجهی به قانون جوانی جمعیت
  • رتبه نخست خراسان رضوی ‌در پرداخت وام ازدواج
  • ۸ هزار و ۳۰۱ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج