Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 8 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، تک آهنگ «وطن» با تضمین از اثر «یار دبستانی» منصور تهرانی با ترانه و صدای حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این قطعه ملی – میهنی حمید هیراد ترانه سرا، آهنگساز و خواننده، حسن بابا تنظیم، میکس و مستر، پاشا هنجنی نوازنده نی، امیررضا رعیتی عکاس و سعید حقیقت طراح گرافیک گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تک آهنگ توسط مؤسسه «آوازی نو» در اختیار شنوندگان قرار داده شده است.

کد خبر 4957562 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید هیراد موسیقی پاپ تک آهنگ تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا موسیقی ایرانی محمدعلی کشاورز سازمان سینمایی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی سریال ایرانی آلبوم موسیقی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان صداوسیما فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علیرضا قزوه در نشست خبری نخستین جشنواره شعر نفس پاک گفت: این جشنواره یکی از کار‌های جدی ماست و اهمیت آن را به شاعران یادآوری می‌کنیم تا از این برنامه، کتابی هم به یادگار منتشر شود.

وی افزود: قرار است اشعار منتخب با ویراستاری محمدکاظم کاظمی در کتابی منتشر شود که از این کتاب همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره رونمایی خواهد شد.

موضوع اعتیاد و آگاهی بخشی خانواده‌ها عنوان جشنواره شعر نفس پاک شده است. جشنواره‌ای که در چهار محور اصلی اعتیاد و عواقب زیان بار آن، آگاهی بخشی، گفتمان سازی برای انتخاب سبک زندگی سالم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

برای این جشنواره از شاعران داخلی و فارسی زبان‌های کشور‌های منطقه دعوت شده تا اشعار خود را در مورد آسیب‌های اجتماعی اعتیاد ارائه کنند. برای حضور شاعران در این جشنواره و ماندگاری آثارشان پیشنهاد‌هایی مطرح شد.
همچنین برای کیفی سازی جشنواره شعر نفس پاک، بخش‌های دیگر هم به آن اضافه می‌شود. این جشنواره شعر، ۱۴ برگزیده با جوایز نقدی دارد و مراسم اختتامیه آن همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در هفته اول تیر برگزار خواهد شد.

انسیه بحری گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی؛‌ اعلام آمادگی برای کمک به ترانه علیدوستی
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • نام بیماری ترانه علیدوستی اعلام شد
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال