Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از تاکستان، رضا شعبان‌نژاد در بازدید از تیم پشتیبانی برخط امتحانات غیرحضوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان اظهار کرد: «با توجه به درخواست‌های دانشجویان و نگرانی خانواده‌ها از افزایش شیوع کرونا در استان قزوین و تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، امتحانات واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین نیز به‌صورت غیرحضوری و آنلاین در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «از این رو لازم شد برای برگزاری هرچه بهتر این امتحانات آنلاین با تشکیل تیمی از کارشناسان اطلاع‌رسانی، رایانه و آموزش، به‌صورت برخط و همه‌جانبه در این ایام پاسخگوی تماس‌های دانشجویان و برطرف‌کردن اشکالات احتمالی آنان باشیم.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین (واحدهای تاکستان، بوئین‌زهرا و مرکز شال) ادامه داد: «با وجود اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نیز مانند سایر دانشگاه‌های کشور برای نخستین‌بار در این سطح به برگزاری کلاس‌ها و آزمون آنلاین اقدام کرده است، استادان مجرب دانشگاه با همکاری مسئولان آموزش و رایانه در مدت زمان بسیار کوتاه به انسجام و وحدت رویه مطلوبی در نحوه برگزاری کلاس‌ها و امتحانات رسیدند و موجب شد تا حدود زیادی رضایت دانشجویان و خانوادها حاصل شود.»

شعبان‌نژاد بیان کرد: «در صورت ریشه‌کن‌نشدن ویروس کرونا و ادامه وضعیت موجود، براساس پروتکل‌های ابلاغی، تمهیدات لازم از سوی مدیران بالادستی دانشگاه آزاد اسلامی برای ترم آتی اندیشیده شده و دانشجویان هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی بابت انتخاب واحد و شرکت در کلاس‌ها و امتحانات پایان‌ترم نداشته باشند.»

وی از همکاری و تلاش‌های تمام اعضای هیئت علمی، معاونان و کارکنان واحد تاکستان با وجود محدودیت‌های موجود در برگزاری موفق کلاس‌های مجازی و برگزاری امتحانات به‌صورت آنلاین قدردانی کرد.

انتهای پیام/

167 / 167 پشتیبانی آنلاین امتحانات غیرحضوری رضا شعبان‌نژاد دانشگاه آزاد تاکستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پشتیبانی آنلاین امتحانات غیرحضوری دانشگاه آزاد تاکستان دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران

به گزارش خبرنگار گروه  دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیژن رنجبر، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیر کل جدید حوزه ریاست استان تهران گفت: برای ساماندهی مسائل دانشگاه آزاد اسلامی در این استان بر تشکیل هرچه سریعتر کمیته اقتصادی و برگزاری جلسات مستمر و منظم این استان تأکید کرد.

شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور بیژن رنجبر قائم مقام ریاست عالیه دانشگاه در امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، محمد علی اکبری معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت الاسلام مرتضی جلیلی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان تهران، حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از مدیران و رؤسای واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

بیژن رنجبر قائم مقام ریاست عالیه دانشگاه در امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این جلسه، بر التزام اهمیت و جدیت رؤسای واحد‌ها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آن‌ها بخصوص در بزنگاه‌های مهم تأکید داشت.

رنجبر با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیر ایرانی تاکید کرد؛ استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحد‌های استان در این خصوص لازم است.

حجت الاسلام مرتضی جلیلی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد استان تهران در ادامه جلسه گفت: امیرالمونین در خطبه شقشقیه دلایل پذیرش مدیریت جامعه را اینگونه بیان می‌کنند و روشن مى سازد که اگر این اهداف بزرگ نبود، کمترین ارزشى براى زمامدارى بر مردم قائل نبود: «آگاه باشید! به خدایى که دانه را شکافته و انسان را آفریده سوگند! اگر به خاطر حضور حاضران (توده هاى مشتاق بیعت کننده) و اتمام حجّت بر من به خاطر وجود یار و یاور نبود و نیز به خاطر عهد و پیمانى که خداوند از دانشمندان و علماى هر امّت گرفته که: «در برابر پرخورى ستمگر و گرسنگى ستمدیده و مظلوم سکوت نکنند»، مهار شتر خلافت را بر پشتش مى افکندم (و رهایش می‌نمودم) و آخرینش را به همان جام اوّلینش سیراب مى کردم.

وی ادامه داد: حضرت می‌فرمایند «به سه دلیل خود را ملزم به پذیرش و قیام کردم، زیرا از یکسو اقبال مردمی و درخواست توده مردم در کنار وجود آن همه ناصر و یاور، حجّت بر من تمام بود و از سوى دیگر خداوند از دانشمندان هر امّتى پیمان گرفته که وقتى بى عدالتى را در جامعه مشاهده مى کنند تا آن حدّ که ظالمان از پرخورى بیمار شده و مظلومان از گرسنگى، سکوت روا ندارند، برخیزند و دست ظالم را از گریبان مظلوم قطع کنند و عدل الهى را در جامعه پیاده کنند.»

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد استان تهران گفت: این سخن امام (علیه السلام) هشدارى است به همه اندیشمندان که وقتى امکانات تشکیل حکومت و پذیرش مسئولیت و اجراى عدل و قسط الهى فراهم گردد، سکوتشان مسئولیّت آفرین است، باید بپاخیزند و براى بسط عدالت و اجراى فرمان خدا مبارزه با ظالمان را شروع نمایند. آنها که مى‌پندارند، تنها با انجام فرایضى همچون نماز و روزه و حج و پاره اى از مستحبّات، وظیفه خود را انجام داده اند، سخت در اشتباهند. اجراى عدالت و حمایت از مظلوم و مبارزه با ظلم ظالم نیز در متن وظایف اسلامى آنان قرار دارد. امام (علیه السلام) در ادامه این سخن و در آخرین جمله این خطبه داغ سیاسى اجتماعى پرمعنا، مى فرماید: «آرى اگر به خاطر دلایل فوق نبود هرگز تن به پذیرش این بیعت نمى دادم و در آن هنگام (درمى یافتید که) ارزش این دنیاى شما (با همه زرق و برقش که براى آن سر و دست مى شکنید) در نظر من از آب بینى یک بز کمتر است» این سخن روشن میسازد که تا چه حدّ دنیاى مادّى با این اهمیّت و عظمتى که در نظر دیگران دارد، در برابر روح بزرگ على (علیه السلام) کوچک و بى ارزش است.

ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این جلسه، با اشاره به برنامه ریزی برگزاری مراسم کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و تعداد ۷۰ شهیدی که در این استان وجود دارد، بر مشارکت فعال واحد‌های این استان تاکید کرد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با افتخار برنامه دارد که بالغ بر ۲۶۰ مرکز نیکوکاری را در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی کشور فعال نماید که تا کنون ۳ مرکز نیکوکاری در واحد‌های استان تهران فعال و سایر واحد‌ها نیز در حال برنامه ریزی اجرا می‌باشند که این نشان از توجه دانشگاه آزاد اسلامی به نقش اجتماعی خود در جامعه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در بحث مولد سازی منابع واحد‌های دانشگاهی با توجه به شعار سال بیان کرد: فعالیت‌هایی که در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در خصوص حمایت از تولید، ارایه روش‌های نوین برای کاهش هزینه‌های تولید، گسترش و چابک سازی فرآیند تولید و درآمدزایی غیر شهریه‌ای در حال انجام است، خلاقیت‌های بیشتری را می‌طلبد و جامعه دانشگاهی باید در تحقق شعار سال حضور موثرتری داشته باشد.

در ادامه این جلسه ملماسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، با اشاره به در پیش بودن مراسم کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، در خصوص چگونگی برگزاری این مراسم و همچنین اطلاع رسانی مطلوب از طریق نصب بیلبورد‌های خیابانی و سایت واحد‌های این استان، توضیحاتی ارائه داد.

درپایان این جلسه، معارفه و حکم مهندس مصطفی ملکی به عنوان مدیر کل جدید حوزه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران به وی اهدا شد.

وی پیش این مسئولیت معاون دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده داشته است که با حفظ سمت در استان تهران نیز ادامه فعالیت می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان