Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@23:29:08 GMT

گوشت 20 هزار تومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۴۶۵۰

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: طی ۴ ماه اخیر قیمت گوشت گوسفندی به دلیل ازدحام دام و نبود تقاضا کاهش یافته است. ناطقان: علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از روند کاهشی قیمت گوشت گوسفندی طی ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۰ هزار تومان به مغازه دار و ۹۷ تا ۹۸ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه قیمت گوشت گوسفندی طی ۴ ماه اخیر ۲۰ هزار تومان کاهش یافته است، افزود: کاهش تقاضا برای خرید گوشت ناشی از گرمای هوا است و البته عرضه مناسب دام از جمله دلایل افت قیمت در بازار به شمار می‌رود.

ملکی تعطیلی رستوران‌ها را یکی دیگر از دلایل کاهش قیمت گوشت در بازار برشمرد و گفت: با وجود ازدحام دام در دامداری‌ها و کاهش تقاضا، قیمت گوشت در بازار افت داشته است.


رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره آینده بازار گوشت بیان کرد: با استمرار روند فعلی، احتمال کاهش مجدد قیمت در بازار وجود دارد.

ملکی متوسط قیمت کنونی هر کیلو دام زنده را ۳۸ هزار تا ۴۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: اگرچه در فضای مجازی تبلیغاتی مبنی بر فروش دام زنده با نرخ ۳۲ تا ۳۳ هزار تومان می‌شود، اما این دام‌ها وزن بالای ۱۰۰ کیلو دارند که تمامی اقشار توان خرید یک شقه آن با نرخ ۶۰۰ هزار تومان را ندارند.

ملکی به از سرگیری قاچاق دام اشاره کرد و گفت: بنابر آخرین اطلاعات، مقداری دام از کشور قاچاق می‌شود که استمرار این روند نگران کننده است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه بازار گوشت تعریفی ندارد، تصریح کرد: با وجود روند فعلی عرضه و تقاضا باید منتظر ماند و دید که در ماه‌های شهریور و مهر بازار گوشت به کدام سمت و سو می‌رود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: گوشت ، ارزان ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گوشت ارزان بازار گوشت گوسفندی هزار تومان قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر، از دیروز روند ریزشی قیمت طلا و سکه شروع شده و همچنان ادامه دارد؛ به گونه‌ای که قیمت سکه امامی (طرح جدید) نسبت به دیروز با کاهش یک میلیون و ۶۱۵ هزار تومانی مواجه و به ۴۲ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت سکه بهار آزادی نیز نسبت به دیروز یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان با کاهش مواجه شده و روی رقم ۴۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه هم نسبت به دیروز یک میلیون تومان افت کرد و به ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

ربع سکه نیز که دیروز ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان با کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه یک گرمی هم با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۷ میلیون تومان شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان بود با کاهش ۱۱۳ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان رسید.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۴۲.۸۸۵.۰۰۰ ۵.۸۷۶.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۴۰.۳۰۵.۰۰۰ ۳.۳۰۳.۰۰۰
نیم سکه ۲۵.۵۰۰.۰۰۰ ۶.۹۹۶.۰۰۰
ربع سکه ۱۵.۵۰۰.۰۰۰ ۶.۲۴۵.۰۰۰
سکه گرمی ۷.۰۰۰.۰۰۰ ۲.۴۴۶.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار ۳.۶۴۱.۲۰۰
۲۴ عیار ۴.۸۵۴.۹۰۰
طلای دست دوم ۳.۵۹۲.۶۶۷
مثقال طلا ۱۵.۸۰۲.۰۰۰
انس طلا ۲۳۴۸ دلار و ۷۰ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۳۴۸ دلار و ۷۰ سنت است.

کد خبر 6078831 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد/ کاهش تقاضا برای خرید طلا در بازار
  • قیمت گوشت قرمز امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار چقدر شد؟
  • قیمت گوشت قرمز، امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • جمعیت دام سبک به ۷۱ میلیون راس رسید