Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه نوین؛ پیرو آگهی منتشره در روزنامه دنیای اقتصاد روزنامه کثیرالانتشار شرکت مورخ 1399/03/27 مبنی بر دعوت مجمع عمومی عادی بطور فوق­ العاده مورخ 1399/04/07 به اطلاع سهامداران محترم می ­رساند، مجمع مذکور در ساعت 15 عصر روز ­شنبه 7 تیر ماه 1399 در محل دفتر مرکزی شرکت به نشانی: تهران، بلوار آفریقا، بلوار گل آذین، پلاک 23، طبقه 5 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمنا سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان می توانند از ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 1399/04/07 با مراجعه به محل برگزاری مجمع و ارائه کارت ملی معتبر و حسب مورد اسناد مثبته سمت نمایندگی، برگه ورود به جلسه دریافت نمایند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط مندرج در نامه شماره 104/31مورخ 1398/12/20ستاد ملی مدیریت کرونا خاصه عدم صدور مجوز توسط ستاد مزبور در خصوص مجامعی که بیش از 15 (نماینده شخص حقیقی و یا حقوقی) در آنها شرکت نمایند، به سهامداران محترم توصیه می ­گردد جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از حضور در مجمع خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین از طریق پیوندهای زیر اقدام نمایند.
https://live21.ir/official/taminsarmayenovin
www.instagram.com/novin_ib
www.aparat.com/nib_group
ضمنا از سهامداران و نمایندگان محترمی که به صورت حضوری در مجمع حاضر خواهند شد درخواست می­ گردد، تمام اصول لازم برای حفظ سلامتی خود و دیگر شرکت کنندگان را رعایت کنند، از جمله می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:
خودداری از دست دادن و روبوسی. همراه داشتن خودکار. همراه داشتن ماسک و دستکش. حفظ فاصله ایمنی از دیگر شرکت کنندگان در طول برگزاری مجمع.
لطفا در صورتی که احدی از نمایندگان یا سهامداران علائم سرماخوردگی یا شبه آنفولانزا دارند از حضور در این مجمع خودداری و نماینده یا وکیل را جایگزین نمایند.
همچنین به اطلاع می­ رساند به علت رعایت شرایط بهداشتی از ارائه بسته تبلیغاتی و پذیرایی رایج در مجامع، خودداری می­ شود.
هیات مدیره شرکت تامین سرمایه نوین (سهامی عام)

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان از دخالت در انتصابات خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار منتخبان استان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه رهنمود‌هایی به نمایندگان جدید مردم و بر ضرورت اراده جمعی نمایندگان برای حل مشکلات تمام نقاط استان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه اولویت نخست نمایندگان باید ارائه راهکار‌های علمی و کارشناسی شده برای حل مشکلات اصلی کشور باشد، افزود: نمایندگان باید بر ارائه راه حل در راستای برطرف شدن بن‌بست‌های احتمالی آینده در سطح کلان کشور تمرکز داشته باشند و در انتخاب وزرا دقت کامل به خرج بدهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم استفاده نمایندگان از مشاوران زبده اقتصادی افزود: نمایندگان از هر گونه اقدامی که موجب تفرقه و انشقاق بین مناطق استان می‌شود، خودداری کنند و منافع ملی را در طرح مشکلات مد نظر قرار دهند.
آیت‌الله عاملی گفت: انتظار می‌رود نمایندگان برای اینکه منابع حاصل از قانون مالیات بر ارزش افزوده در کشور به جای استانی به صورت ملی تقسیم شود، اهتمام کامل داشته باشند؛ زیرا توزیع ارزش افزوده به صورت استانی مصداق بارز بی‌عدالتی در کشور است.
وی در ادامه برای مراجعه به مسئولان ارشد کشور همراه با نمایندگان برای حل مشکلات مناطق مختلف استان اعلان آمادگی کرد و گفت: اینجانب تمام توان و ظرفیت خود را به همراه شما برای حل مشکلات مناطق مختلف استان به کار خواهم گرفت.
امام‌جمعه اردبیل همچنین با اشاره به ضرورت توجه نمایندگان به مسائل فرهنگی، خواستار تلاش جمعی برای پیگیری مقدمات ساخت فیلم شاه اسماعیل صفوی شد.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • سهامداران برای خرید کدام نمادها صف کشیدند؟
  • مجمع پی پاد ۱۴۰۳
  • سود ۲۰۰ درصدی به سهامداران این نماد بورسی رسید!
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است
  • نمایندگان از دخالت در انتصابات خودداری کنند
  • فرار بزرگ سهامداران بورس
  • کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی