Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل شرکت تعاونی کشتار گاه صنعتی طیور زنجان به کشتار گاه کشت و صنعت پایدار اشاره کردو گفت: ما به این مجموعه نگاه ویژه داریم چرا که یک مجموعه مدرن بوده و در سطح کشور نظیری ندارد.

وی اظهار کرد: ۶۲ هزار راس دام سبک، ۳۰ هزار راس بره دارد که اگر فاز اول این کشتار گاه به بهره برداری برسد ۳۰ درصد تولید گوشت کشور را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، گفت: امروز به دلیل شرایطی که در اثر شیوع کرونا درکشور و در استان داریم این است که تولید کنندگان و عرضه کنندگان با ما همکاری بکنند.

حقیقی تاکید کرد: ایجاد انحصار در تولید و عرضه در حوزه صنعت و کشاورزی مردود بوده و هر کسی در استان بخواهد دنبال ایجاد انحصار باشد، روش و رفتارش مردود است و برخورد لازم انجام می‌شود.

وی افزود: شناسایی و مشخص کردن مصداق‌های انحصار در تولید و عرضه محصولات در استان مورد تاکید است وشاکله اقتصاد بر رقابت استوار است و این رقابت در تولید و عرضه محصولات یک موضوع جهانی است و پیامدهای مفیدی به دنبال دارد.

استاندار زنجان، از سفر مدیران عامل بانک‌های کشور به استان در روزهای آینده خبر دادو گفت: مدیران و تولیدکنندگان از این فرصت برای ارائه طرح‌ها جهت جذب تسهیلات استفاده لازم را داشته وبهره لازم را ببرنند.

حقیقی با بیان اینکه عرضه گوشت مرغ باید بر اساس نرخ ستاد تنظیم بازار باشد، ابراز کرد: مرغداران و کشتار گاه‌ها در قیمت مرغ دقت کرده و قیمت ستاد تنظیم بازار را رعایت کنند.

استاندار زنجان، از شهروندان خواست تا در مصرف آب و برق صرفه جویی لازم را داشته باشند تا ارائه خدمات در این حوزه ها به مشکل برنخوریم.

کد خبر 4957707

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان قانون رفع موانع تولید ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام استانداری سمنان مواد مخدر سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند آتش سوزی خطبه های نماز جمعه کشتار گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظارت و بازرسی مدون از سطح بازار بستر حمایت از کالاهای داخلی و رشد تولید را به دنبال دارد.

وی افزود: در تحقق شعار سال، مشارکت مردم نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد و جهش تولید و شاخص‌های اقتصادی تسریع می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند، یادآور شد: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

خلیقی بیان کرد: رسالت تنظیم بازار در راستای تحقق شعار سال به وضوح مشهود است و باید در بحث بازار و کالاهای اساسی و تنظیم بازاری به جد ورود پیدا کنیم.

وی یادآور شد: در مجموعه صمت کردستان در راستای تحقق شعار سال با تدوین سند راهبردی اهداف، برنامه عملیاتی، مشکلات و الزامات اجرایی ورود پیدا کرده‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال جاری در بعد صنعت رشد تولید ۸ درصد، معدن رشد ۱۳ درصد و در حوزه تجارت نیز رشد ۲۳ درصد در هدف کمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گنجانده شده است.

خلیقی گفت: شفاف سازی کالاها، نظارت عالی بر قیمت گذاری ها و توزیع مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان از جمله رسالت‌های تنظیم بازار است.

کد خبر 6081229

دیگر خبرها

  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال