Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام: موضوع اجرای طرح زوج و فرد پلاک براساس تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع انتقال ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع مراجعان در مرکز تعویض پلاک ایلام اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به تداوم شرایط شیوع ویروس کرونا در استان و افزایش نسبی مراجعان، محدودیت ارائه خدمات تعویض پلاک براساس زوج و فرد بودن پلاک از روز شنبه مورخ ۷ تیر ماه اجرا و کلیه مالکان وسایل نقلیه می‌تواننددرساعات اداری روز‌های غیر تعطیل جهت دریافت خدمات به مرکز تعویض پلاک ایلام مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهو راستان اضافه کرد: بر این اساس خودروهائی که رقم انتهای پلاک آن‌ها عدد زوج می‌باشد در روز‌های زوج هفته و خودروهائی که رقم فعلی پلاک آن‌ها عدد فرد می‌باشد دروز‌های فرد هفته، خدمات دریافت خواهندکرد.

سرهنگ کهزادی از مراجعان خواست ضمن به همراه داشتن وسایل حفاظت شخصی از قبیل دستکش و ماسک، از کامل بودن مدارک مورد نیاز جهت تعویض پلاک به ویژه وکالت نامه معتبر، اطمینان تا در هنگام مراجعه با اتلاف وقت مواجه نشوند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی پلیس راهور تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: قرارداد آبرسانی به ۲۱۱ روستای استان در قالب قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی با برآورد هزینه ۱۰ هزار میلیارد ریال امضا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به اینکه آبفای استان برنامه‌ها و اقدامات زیادی برای تأمین و توزیع آب شهرها و روستای استان دارد، اظهار کرد: ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه آب شهر ایلام از ۵۴۰ به ۸۰۰ لیتر در ثانیه، ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مهران و راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبیولوژی آب در دره‌شهر از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی افزود: بعضی پروژه‌های آبفا به دلایل مختلف زمان‌بر شده که تکمیل پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی و روستاهای مسیر، اتمام طرح ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایلام، تکمیل شبکه فاضلاب و انشعابات فاضلاب شهر ایوان در سال جاری از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به مشکلات حوزه آبرسانی شهر ایلام، خاطرنشان کرد: فرسودگی خطوط و شبکه توزیع و طراحی خط انتقال مربوط به دوره‌های گذشته بوده، که نیازمند نوسازی و طراحی جدید است.

محمدی با بیان اینکه اجرای طرح جهاد آبرسانی فرصت بزرگی برای خدمت به روستاییان است، تصریح کرد: با تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی همکاران، بسیج سازندگی به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و پیگیری‌های مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در حال حاضر آبرسانی به روستاهای محروم در فاز نخست با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: فاز نخست طرح جهاد آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان ایلام ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با توجه به نیاز روستاهای استان به آبرسانی پایدار، قرارداد آبرسانی به ۲۱۱ روستا در قالب قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی با برآورد هزینه ۱۰ هزار میلیارد ریال امضا شده است و در راستای تأمین نیازهای مالی پروژه‌ها خواستار همکاری استاندار ایلام هستیم.

کد خبر 745314

دیگر خبرها

  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر
  • برداشت گندم از مزارع ایلام آغاز شد
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است