Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار تهران با بیان اینکه احیای بافت‌های فرسوده در حل مشکل مسکن مؤثر است، گفت: برای کنترل قیمت‌ها در حوزه مسکن سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات عاجل و مؤثر ملی و استانی همپای هم لازم است تا این دغدغه مردم کنترل و مهار شود. تاریخ انتشار: 18:27 - 04 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۸۲۹ انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با میزان، درباره اقدامات در نظر گرفته شده برای مقابله با افزایش قیمت و اجاره بهای مسکن بیان داشت: برای کنترل قیمت‌ها در حوزه مسکن سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات عاجل و مؤثر ملی و استانی همپای هم لازم است تا این دغدغه مردم کنترل و مهار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره تأثیر ارائه سهام مسکن در بورس نیز گفت: فعلاً در این باره اظهار نظر نمی‌کنم.
استاندار تهران با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های مختلف کشور بیان داشت: در هر استان طرح اقدام ملی مسکن، با توجه به نیاز شهروندان به این مهم در نظر گرفته شده است که قطعاً ساخت واحد‌های مسکونی در قالب این طرح در کاهش قیمت و اجاره بهای مسکن خصوصاً در مراکز استان‌ها که بیشتر با این پدیده درگیر هستند، مؤثر خواهد بود.
محسنی بندپی با تأکید بر اینکه اخذ مالیات از واحد‌های مسکونی خالی راه مؤثری در کنترل قیمت و اجاره بهای مسکن در کلانشهر تهران خواهد بود، گفت: احیای بافت‌های فرسوده نیز که هم اکنون یک و نیم میلیون نفر در آن‌ها سکونت دارند، ظرفیت خوبی در این حوزه در اختیار شهروندان می‌گذارد و هم ترتیبات تأمین ایمنی بیشتر را فراهم می‌کند.   بیشتر بخوانید:  استاندار تهران: دادگستری و دادستانی در شرایط کرونایی کمک کار ما بودند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران طرح اقدام ملی مسکن کنترل قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند

 میر کریمی در شورای تأمین مسکن شهرگرمه که در استانداری برگزار شد؛ گفت: در شهرستان گرمه تاکنون بیش از دو هزار و ۵۴۲ متقاضی در طرح نهضت ملی ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و ۴۱۵ نفر تایید شدند و ۹۲۱ متقاضی واریز وجه خود را انجام داده اند و ۷۲۱ متقاضی نیز تخصیص پروژه صورت گرفته است.

او گفت : با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن منبعد به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی هم گفت : برخی از بانک‌ها در حوزه مسکن شهری فقط باعث آزار مردم شده اند وهیچ علاقه‌ای برای ارائه خدمات به مردم استان ندارند و تعهدات بعضی ازبانک‌ها تاکنون در استان انجام نشده است. 

رشیدی بر نظارت عالیه ذیل شورای مسکن از سوی راه و شهرسازی و فرمانداران استان تاکیدکرد و گفت: نظارت و ارزیابی بانک‌ها بر مبنای عملکرد واقعی و نه مسیر آن انجام شده و گزارش عدم همکاری بانک‌ها به نهادریاست جمهوری ارسال می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • تاکید استاندار تهران بر تقویت تعاونی‌ها