Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:38:01 GMT

اخبار کوتاه شهرستان‌های کردستان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۵۷۹۹

اخبار کوتاه شهرستان‌های کردستان

هیات رییسه سازمان لیگ کاراته، پایان مسابقات لیگ های کاراته کشور در بخش آقایان و بانوان را اعلام کرد و طی آن بانوان کردستانی موفق شدند جایگاه سوم لیگ برتر کاراته کشور را در فصل ۹۹ - ۹۸ کسب کرد.

رییس سازمان لیگ و مسابقات کاراته کشور در جلسه هیات رییسه این سازمان اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و ضرورت حفظ سلامتی مربیان و ورزشکاران، داوران و عوامل برگزاری، سازمان لیگ با معرفی تیم های برتر، پایان مسابقات کاراته را اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالقاسم پایدار افزود: مبنا و معیار سازمان لیگ برای معرفی تیم های برتر نیز وحدت رویه در تصمیم گیری برای انتخاب تیم‌های قهرمان در همه لیگ‌ها، انتخاب تیم‌های قهرمان با اولویت امتیازات تیمی، انفرادی و تکنیک کسب شده و همچنین انتخاب تنها یک تیم قهرمان هر لیگ بود.

تیم کاراته بانوان استان کردستان با ترکیب ۱۸ کاراته کا در این رقابت ها حضور پیدا کرد و با اعلام اختتام این مسابقات از سوی فدراسیون توانست با ۱۵ امتیاز تیمی، ۵۷ امتیاز کومیته، ۱۶ امتیاز کاتا و مجموع ۷۳ امتیاز انفرادی جایگاه سوم را از آن خود کند.

تیم مقاومت بسیج با ۱۹ امتیاز تیمی، ۶۵ امتیاز کومیته، ۲۰ امتیاز کاتا و مجموع ۸۵ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم اصفهان با ۱۵ امتیاز تیمی، ۷۳ امتیاز کومیته، ۱۲ امتیاز کاتا  و مجموع ۸۵ امتیاز دوم شد.

شینا جوی، آرینا ایرجی، تارا محمدی، فاطمه ساعدی، ژینا امیری، نگین نبات پور، شیما صیدی، گل افروز قهرمانی، تینا چیلکه، صبا حسینی، فاطمه قاسمی پور، روژان حیدریان، تسکین امینی، بهار حسینی، بهنوش قاسمی، هنگامه بی غم، غزل قایم پرست و آیدا ناصری در ترکیب تیم کاراته بانوان کردستان در این دوره از مسابقات به میدان رفتند و نگار حسینی در سمت سرمربی، سمیه معزی، الناز رحیمی و رویا زندی در کسوت مربی و سعدیه پرکالیان و پروین ساعدی نیز به عنوان سرپرست همراه این تیم حضور داشتند.

رقابت های کاراته لیگ برتر کشور در بخش بانوان با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.  

۲ محموله کالای قاچاق در بیجار کشف شد 

فرمانده انتظامی بیجار گفت: یگان امداد انتظامی شهرستان با کنترل محور بیجار به دیواندره موفق به شناسایی ۲ محموله کالای قاچاق لوازم خانگی شدند و در این عملیات ۱۶ دستگاه جارو برقی خارجی قاچاق که در ۲ خودروی سواری پراید و پژو به صورت جداگانه بارگیری شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ محمدصادق پیروزی افزود: ۲ نفر در این عملیات دستگیر شدند و کارشناسان ارزش این کالاها را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند.

۲۱۴۲ هکتار از اراضی ملی و زراعی مریوان رفع تداخل شد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان از رفع تداخل ۲ هزار و ۱۴۲ هکتار از اراضی ملی و زراعی این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر وارتقای نظام مالی کشور قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی که در آن وزارت جهاد کشاورزی مکلف شده تا با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی در اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص  اقدام کند.

آزاد نامداری افزود: در این راستا مساحت یک هزار و ۳۴۵ هکتار از اراضی ملی و ۱۲۲ هکتار از اراضی زراعی روستای سیور و ۳۹۰ هکتار از اراضی ملی و ۸۴ هکتار از اراضی زراعی روستای هلیزآباد رفع تداخل، اصلاح و اسناد مالکیت اراضی ملی و اسناد اراضی کشاورزی آنها صادر شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان یادآور شد: در روستای سلسی سفلی نیز مساحت ۱۴۸ هکتار از اراضی ملی و ۵۳ هکتار از اراضی زراعی رفع تداخل، اصلاح و صدور سند مالکیت انجام شد.

۶۰۰ متر تور سدی غیر مجاز در بیجار کشف و ضبط شد

رییس اداره محیط زیست نیز بیجار از کشف و ضبط ۶۰۰ متر تور صیدی غیر مجاز در منطقه چنگ الماس از توابع شهرستان خبر داد و گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در ادامه گشت و کنترل مستمر خود در مناطق تحت مدیریت موفق به کشف و توقیف سه رشته تور شدند.

علی اصغر هدایت‌زاده افزود: محیط بانان یگان حفاظت این شهرستان در برنامه گشت و کنترل منطقه شکار ممنوع چنگ الماس، یک گروه از صیادان غیر مجاز که در این منطقه اقدام به تور کشی و در حال شکار ماهی بودند را شناسایی و متوقف کردند.

وی یاد آور شد: در منطقه حفاظت شده شهرستان بیجار بیش از ۲۰ گونه از پستاندارن و بیش از ۹۰ گونه از پرندگان شناسایی شده اند و بارزترین گونه منطقه، قوچ و میش ارمنی است.

هدایت زاده تاکید کرد: منطقه حفاظت شده بیجار حدود ۳۲ هزار هکتار مساحت دارد و بخاطر تنوع گونه‌های جانوری، گیاهی، تنوع اقلیمی، زیستگاه پستانداری همچون قوچ، میش ارمنی، گربه وحشی، کفتار، گرگ، پرندگان کبک دری، کبوتر، عقاب طلایی و باقرقره از منحصر بفردترین مناطق حفاظت شده کشور است.
 

برچسب‌ها مریوان کردستان انتظامی بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان انتظامی بیجار مریوان کردستان انتظامی بیجار هکتار از اراضی ملی سازمان لیگ رفع تداخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید

علی همت زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا از بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید خبر داد و گفت: این میزان در راستای ۲۷ مورد تبصره دو ماده ۱۰ در اراضی بخش رامند شامل دیوارکشی، اتاقک، محوطه سازی، فنس کشی و استخر اجرا شده است.

وی اظهار داشت: این عملیات با حضور فرمانده یگان حفاظت امور اراضی، نماینده دادگاه بخش رامند و همکاری عوامل انتظامی و راهداری بویین زهرا و رئیس و کارشناسان امور اراضی شهرستان صورت گرفت.

 این اجرا شامل اخبار سامانه و شناسایی‌های اخیر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • نشاکاری ۲۵ درصد شالیزار‌های محمودآباد
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید