Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@17:20:05 GMT

طرح "الحاق" مهم‌ترین تهدید خارجی برای اردن است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۶۰۷۴

طرح 'الحاق' مهم‌ترین تهدید خارجی برای اردن است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شبکه "المملکه" اردن اعلام کرد، طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه اردن، ملت این کشور معتقدند که چالش اقتصادی مهم‌ترین مشکل داخلی است و در مقابل اسرائیل و طرح آن برای الحاق اراضی فلسطین مهمترین تهدید خارجی برای این کشور به شمار می‌رود.

طبق این نظرسنجی، اغلب اردنی‌ها معتقدند که اوضاع اقتصادی‌شان بدتر از سال گذشته میلادی است و نسبت آرایی که معتقدند اوضاع این کشور در جهت منفی پیش می‌رود، بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نظرسنجی مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه اردن همچنین نشان می‌دهد که ۷۵ درصد از شهروندان این کشور به توانایی عمر الرزاز، نخست‌وزیر کشورشان برای انجام مسؤولیت‌های خود اعتماد دارند و معتقدند که دولت در مهار و مقابله با ویروس کرونا موفق عمل کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت جمعیت امام علی وحید خزایی نسیم افغانی شارمین میمندی نژاد نظرسنجی الحاق کرانه باختری اردن پرونده اکبر طبری دهه کرامت جمعیت امام علی وحید خزایی نسیم افغانی شارمین میمندی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد؛ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد

وزیر بهداشت گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۲۷۰۰ مرکز به‌دلیل عدم رعایت بهداشت پلمب شد و ۸۵۵هزار کیلوگرم مواد فاسد معدوم شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام عین‌اللهی در سفر به قم ضمن بازدید از پایگاه اورژانس موقت عوارضی قم تهران با حضور در بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهید بهشتی قم، اظهار داشت: با وجود کاهش ۶ درصدی مأموریت اورژانس در ایام نوروز ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور به‌صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.

وی با بیان اینکه "از ۲۵ اسفندماه تاکنون در سطح کشور ۱۸۲ هزار مأموریت اورژانس انجام گرفته است"، گفت: ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته شده است و ۵۸ هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شدند که ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

وزیر بهداشت گفت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آن‌ها سرپایی درمان شدند، و ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

عین‌اللهی با اعلام اینکه ۴۷۰ هزار نفر در کشور بستری شدند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده است که از این میزان ۳۵ هزار جراحی اورژانسی بوده است، عنوان کرد: در حوزه بازرسی‌ها ۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی انجام شده است که از این میزان ۲ هزار و ۷۰۰ مرکز به‌دلیل عدم رعایت بهداشت توسط عوامل قضایی پلمب شده است.

وی تصریح کرد: دراین‌باره بیش از ۹۰ هزار اخطار کتبی داده شده است و ۸۵۵ هزار کیلوگرم مواد فاسد معدوم شده است.

عین‌اللهی با ابراز اینکه ۳ هزار و ۳۴۵ پایگاه اورژانس، ۵ هزار و ۷۰۰ آمبولانس و ۶۴ اتوبوس آمبولانس در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: ۲ هواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و ۵ شناور دریایی نیز در زمان حاضر مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

زیر بهداشت با اظهار اینکه "در استان قم تا امروز ۳ هزار و ۶۰۰ مصدوم جاده‌ای و شهری توسط اورژانس منتقل شدند. "، گفت: این آمار نسبت به سال گذشته و با توجه به تردد‌های کمتر ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی با راجع به تعداد مراجعین به بیمارستان‌های قم در این ایام اعلام کرد: بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۳ هزار و ۸۰۰ نفر بستری شدند.

عین‌اللهی گفت: در ۵ هزار و ۵۰۰ بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی معاونت بهداشت که از اماکن مختلف انجام شده است، ۷ تن مواد غذایی فاسد در قم معدوم شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • پاسخ سازمان انرژی اتمی به ادعای آلودگی رودخانه ارس
  • هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است
  • آلودگی هسته‌ای در رود ارس؟ / واکنش سازمان انرژی اتمی
  • نبود هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در رود ارس
  • آلودگی هسته ای در رود ارس؟ | واکنش سازمان انرژی اتمی
  • سازمان انرژی اتمی: هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است
  • اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد
  • کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد؛ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد