Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:35:00 GMT

تیرماه اوج فتنه و توطئه استکبار علیه ایران

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۶۳۶۳

تیرماه اوج فتنه و توطئه استکبار علیه ایران

 اسکندر یار نسب روز چهارشنبه در گفت وگویی افزود: طی ۴۰ سال گذشته و پس از وقوع انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی به رهبری آمریکا، به دلیل تأثیر این انقلاب بر مستضعفان جهان و کشورهای منطقه‌، به دنبال منع توسعه و تعالی کشورمان با توطئه‌های گوناگون بودند و در این راستا ترور، قتل و کشتار شخصیت‌ها و مردم جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان یکی از راهکارهای مقابله در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۶ تیرماه سوءقصد به رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر، ۷ تیر انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، ۸ تیر بمباران شیمیایی سردشت، دهم تیر شهادت آیت‌الله صدوقی و دوازدهم تیرماه سقوط هواپیمایی ایرباس جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج‌فارس ازجمله این اقدامات بود که سبب شد رهبر معظم انقلاب این مقطع زمانی را با عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری کنند، در ادامه این ترورها، ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سال گذشته دولت آمریکا را به نماد آشکار تمامی تروریست‌های دولتی در افکار جهان تبدیل کرد.
یار نسب تصریح کرد: از تاریخ ۶ الی ۱۲ تیرماه اوج فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی علیه مسئولان و مردم ایران است و بنیاد شهید و امور ایثارگران به این مناسبت کنگره ملی قربانیان حقوق بشر آمریکایی را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب درزمینهٔ افشای حقوق بشر آمریکا و تشریح فجایع و حوادث تروریستی استکبار جهانی در تاریخ ۷ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ با حضور سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئولان امور خارجه و جمعی از خانواده‌های شهدای تروریستی برگزار می‌کند.


وی ادامه داد: این کنگره به‌صورت آنلاین و از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار خواهد شد و در پایان به نمایندگی از همه قربانیان یک نفر از خانواده شهدای هفتم تیر، یک نفر از خانواده شهدای سرنگونی هواپیمای ایرباس و یک نفر از خانواده شهدای سردشت تجلیل می‌شود و همچنین از طریق تماس تصویری از خانواده شهید صدوقی در یزد نیز قدردانی خواهد شد.
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد خاطرنشان کرد: در این کنگره پس از سخنرانی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، یکی از مسئولان استان هرمزگان در خصوص توطئه تروریستی هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی و یکی از مسئولان استان یزد درزمینهٔ شهادت و شخصیت آیت‌الله صدوقی از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.
وی در پایان گفت: افتتاح نمایشگاه مجازی سرچشمه سرخ نیز از دیگر برنامه‌های این کنگره است که شامل نمایش آثار در رشته‌های مختلف تجسمی، نقاشی، هنر جدید، پوستر، تصویرسازی و تصاویر بمباران شیمیایی سردشت و کاریکاتورهای هنرمند عزیز آقای شجاعی طباطبایی خواهد بود که این آثار هم‌زمان در گالری‌های مجازی برج میلاد، فرهنگستان هنر، موسسه فرهنگی هنری صبا و سایت نوید شاهد به نمایش گذاشته می‌شود و خبر افتتاح نمایشگاه مذکور جهت بازدید حضوری علاقه‌مندان متعاقباً اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بمباران شیمیایی سردشت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بمباران شیمیایی سردشت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی روز مبارزه با استکبار بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بمباران شیمیایی سردشت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم