Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سازمان بسیج رسانه هرمزگان، تقوا و بصیرت‌افزایی و انقلابی‌‌گری در رسانه‌ها را از شاخصه‌های مهم در توسعه فرهنگ انقلابی در کشور دانست و بیان داشت: سازمان بسیج رسانه در این راستا برنامه‌های مهمی را پیش‌بینی کرده و بالا بردن بنیه علمی و بصیرت‌افزایی از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بصیرتی از جمله برنامه‌های پیش روی این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدامین ذاکری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه هرمزگان در سال جاری، اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای خبرنگاران از سوی این سازمان اعم از کارگاه‌های آموزشی مختلف، میزگردهای متنوع، برگزاری جشنواره ابوذر، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری کارگاه‌های آسیب شناسی رسانه، جشنواره تولیدات رسانه‌ای قرارگاه تحول محلات، تولید محتوا در خصوص گام دوم انقلاب و جهش تولید در نظر گرفته شده و تلاش بر این است که خدمات‌دهی مطلوبی به خبرنگاران عضو این قشر ارائه شود. 

وی با بیان این‌که استفاده از ظرفیت تمام اصحاب رسانه استان یکی از اولویت‌های جدی سازمان بسیج رسانه در هرمزگان است، افزود: برگزاری جلسات مستمر نخبگان بسیج رسانه یکی از ضرورت‌های اجرایی سازمان بسیج رسانه در این استان است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه هرمزگان با بیان اینکه عمل به بیانات رهبری در عرصه رسانه رسالت مهم همه خبرنگاران است و در کنار آن باید مراقب باشیم تا خط امام تحریف نشود، گفت: رسانه مکتبی، مردمی و انقلابی از جمله ابزارهای قوی برای توسعه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه اسلامی است.

ذاکری، تقوا و بصیرت‌افزایی و انقلابی‌‌گری در رسانه‌ها را از شاخصه‌های مهم در توسعه فرهنگ انقلابی در کشور دانست و بیان داشت: سازمان بسیج رسانه در این راستا برنامه‌های مهمی را پیش‌بینی کرده و بالا بردن بنیه علمی و بصیرت‌افزایی از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بصیرتی از جمله برنامه‌های پیش روی این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه جایگاه حضور همه رسانه ها از سلایق مختلف است، یادآورشد: در مطالبات صنفی با بقیه تشکل‌ها همکاری لازم را خواهیم داشت و همه برنامه‌ها را با همراهی و همفکری همه اصحاب رسانه استان به جلو خواهیم برد و تشکیل هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه را در دستور کار داریم.

این مسؤول بیان داشت: تقویت و ساماندهی کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌های هرمزگان از دیگر اولویت‌های ما در این سازمان است که به جد این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه هرمزگان با بیان اینکه گام دوم انقلاب نیاز به گفتمان‌سازی دارد، اضافه کرد: در بسیج رسانه گفتمان‌سازی گام دوم انقلاب، اهداف عالیه انقلاب اسلامی، مطالبات رهبری، مطالبات مردم و تحقق عدالت اجتماعی، سواد رسانه‌ای دیده شده است.

انتهای پیام/88028

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان بسیج رسانه رسانه انقلابی سازمان بسیج رسانه هرمزگان سازمان بسیج رسانه بصیرت افزایی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی مقواساز عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت اظهار کرد: رشت و گیلان میزبان شایسته ای برای جشنواره ملی مردمی مدرسه عشق بود.

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم توجه و اعتماد به جوانان و نوجوانان بیان کرد: شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان و نوجوانان شکل گرفته است.

سردار مقواساز با اشاره به دستاوردهای جشنواره ملی مدرسه عشق اضافه کرد: بروز خلاقیت‌ها، کشف استعدادها، گستردگی و مشارکت مردم از نقاط مختلف از شاخصه‌های مهم جشنواره مدرسه عشق است.

وی با بیان اینکه کیفیت آثار جشنواره مدرسه عشق بسیار مطلوب بوده است، افزود: جشنواره مدرسه عشق آغاز حرکت برای بالندگی نبوغ و استعدادهای فرهنگی و هنری است.

کد خبر 6081256

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم