Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:29:54 GMT

خادمان رضوی فردا به ابرکوه سفر می کنند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۶۶۰۰

خادمان رضوی فردا به ابرکوه سفر می کنند

حجت الاسلام سیدناصر حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه خادمان رضوی امروز وارد استان یزد شدند و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به اجرای برنامه های مختلف پرداختند، اظهار داشت: خادمان امروز در نخستین برنامه این جشنواره با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عیادت از بیماران بستری در یکی از بیمارستانهای یزد، دیدار با خانواده یکی از شهدا در مرکز استان، عیادت از معلول، بازدید از مجموعه صنعتی، دیدار با مسئولان شهرستان یزد، حضور در ابنیه تاریخی، دیدار با اعضای هیئت های مذهبی و … از شاخص‌ترین برنامه های خادمان رضوی در استان یزد در طول برگزاری جشنواره است.

حیدری با اشاره به اینکه خدام رضوی فردا (پنجشنبه) به شهرستان ابرکوه سفر می کنند، یادآور شد: بازدید از یک مجموعه صنعتی، دیدار با مسئولان ابرکوه، دیدار با خانواده شهدا، بازدید منطقه محروم روستایی، حضور در ابنیه تاریخی و دیدار با اعضای هیئت های مذهبی از برنامه های خدام رضوی در سفر به این شهرستان است.

به گزارش مهر، سیزدهمین دوره جشنواره مردمی امام رضا (ع) از امروز به مناسبت آغاز ایام دهه کرامت در یزد آغاز شده و تا ۱۴ تیرماه ادامه دارد.

کد خبر 4957853

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد جشنواره امام رضا ع ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام مواد مخدر استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند آتش سوزی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   رئیس اداره گنجینه‌های موزه آستان قدس رضوی گفت: در نوروز ۱۴۰۳ بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی  از موزه‌های آستان قدس رضوی بازدید کردند.

عبدالحسین ملک جعفریان افزود:  این آمار به بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اختصاص  دارد.

وی گفت: ۱۱۰ نفر از این تعداد بازدید کننده زائر و گردشگر خارجی از کشور‌های پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه بودند.

رئیس اداره گنجینه‌های موزه آستان قدس رضوی افزود: موزه مرکزی و فرش  با ۳۸ هزار و ۸۰۸ نفر بازدید کننده بیشترین استقبال را داشته است و پس از آن موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با  ۳ هزار و ۸۰۰ و موزه مردم شناسی با ۵۰۵ نفر بازدید کننده در رتبه‌های بعدی بازدید قرار دارد.

ملک جعفریان افزود:  روز پنج‌شنبه دوم فروردین ۱۴۰۳  با تعداد ۵ هزار و ۶۵۵ نفر بازدید کننده پربازدیدترین روز سال بود، اما در مجموع با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان در مقایسه با پارسال با کاهش رو به رو بود.

دیگر خبرها

  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی