Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: شورای اسلامی شهر قزوین لایحه‌ای را به تصویب رساند تا بر اساس آن، تسهیلات بانکی برای خروج تاکسی‌های فرسوده از ناوگان در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به به نقل از صبح قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای ترافیک استان قزوین اظهار کرد: میدان مادر به دلیل شکل هندسی، نحوه ورود خودروها به میدان و خروج از آن، تصادفات رخ داده در میدان و برخی دلایل دیگر نیازمند اصلاح هندسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کاهش آمار تصادفات درون‌شهری و خسارات جانی و مالی ناشی از آن را از جمله اهداف این معاونت عنوان کرد و افزود: در صورت اصلاح هندسی این میدان، علاوه بر کاهش تصادفات، نظم بهتری در ترافیک این محدوده ایجاد می‌شود که از دیگر ثمرات آن روان‌سازی ترافیک در محدوده گسترده‌تر، کاهش اتلاف زمان و صرفه‌جویی در مصرف سوخت است.

زرآبادی‌پور همچنین درباره طرح ورودی بیمارستان کوثر گفت: معاونت ترافیک موضوع حفظ جان شهروندان به ویژه مادران و نوزادان را با عِرق پیگیری می‌کند و در عین حال در تمام راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی ورودی بیمارستان، نصب گیت را الزامی می‌دانیم.

وی ادامه داد: در نهایت حل مشکل ورودی بیمارستان مستلزم همکاری مجموعه‌هایی مانند دانشگاه آزاد اسلامی، بیمه تامین اجتماعی، آستان قدس، بیمارستان کوثر و شرکت توزیع نیروی برق است که در محدوده مکانی یاد شده واقع شده‌اند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در خصوص پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی(ره) بیان کرد: برای ساماندهی این خیابان طرح‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت ترافیکی مورد نظر است که در طرح بلندمدت علاقمند به اجرای طرح‌هایی مانند احداث تراموا هستیم؛ ضمن اینکه در بازه‌ی زمانی میان مدت می‌توان طرح ترافیک ساعتی و در کوتاه مدت برنامه‌هایی مانند مناسب‌سازی پیاده‌روها و افزایش جذابیت پیاده‌روی را به اجرا درآورد.

زرآبادی‌پور با بیان اینکه راهبرد ما در این خیابان توسعه پارکینگ نیست، تصریح کرد: باید بحث روانی ناشی از ترافیک را هم مد نظر داشت.

وی در بخش دیگری از این نشست در خصوص تاکسی‌های فرسوده سطح شهر گفت: شورای اسلامی شهر قزوین لایحه‌ای را به تصویب رساند تا بر اساس آن، تسهیلات بانکی برای خروج تاکسی‌های فرسوده از ناوگان در نظر بگیرد.

زرآبادی‌پور با اشاره به تردد تاکسی‌های فرسوده با وضعیت فنی و ظاهری نامناسب در سطح شهر بر اهمیت همکاری نهادهای مربوطه در ساماندهی آنها تاکید کرد.

میدان مادر قزوین اصلاح هندسی می‌شود

 همچنین در این جلسه وضعیت ترافیکی میدان مادر، طرح بازآفرینی سبزه میدان و پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی(ره)، طرح ورودی بیمارستان کوثر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اصلاح هندسی میدان مادر با توجه به تصادفات و وضعیت ترافیکی آن در نشست یاد شده به تصویب رسید و حضار نظرات و پیشنهادهای خود را برای بهبود وضعیت ترافیکی این میدان ارائه کردند.

در بخش دیگری از این جلسه مقرر شد در پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی(ره) جلب رضایت ساکنان این خیابان در دستور کار جدی متولی ترافیکی شهرداری قرار گیرد.

همچنین در خصوص موضوع طرح ترافیکی ورودی بیمارستان کوثر نیز مقرر شد علاوه بر همکاری حداکثری ادارات واقع در آن محدوده، تا زمان اتخاذ تصمیم نهایی، معاونت ترافیک طرح خود را به منظور جلب همکاری آستان در مدیریت ترافیک بیمارستان و اختصاص راه دسترسی به بیمارستان از سوی آستان قدس در اختیار آن نهاد قرار دهد.

موضوع تاکسی‌های فرسوده به عنوان بخش پایانی این نشست مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن متولیان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری خواستار افزایش نظارت پلیس بر معاینه فنی خودروها، همکاری آن نهاد در جمع‌آوری این تاکسی‌ها و محدود کردن مکان اخذ معاینه فنی برای این تاکسی‌ها به مراکز معتبر و متعهد شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تاکسی های فرسوده ورودی بیمارستان بیمارستان کوثر اصلاح هندسی میدان مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در همکاری با تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش جک E50A را برای طرح جایگزینی با تاکسی های فرسوده اعلام کرده است.

قیمت قطعی جک E50A توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در این طرح ۲۵ میلیون تومان تخفیف به رانندگان تاکسی اعطا می شود. پیش پرداخت برای ثبت نام این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) است و شرکت کرمان موتور هم وام ۶۰۰ میلیون تومانی به رانندگان می دهد.

مدت زمان گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر/ باتری 5 سال یا 200 هزار کیلومتر/ ثبت نام از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی /خودرو مذکور با بیمه بدنه واگذار می گردد.

مشخصات فنی:

حداکثر قدرت (كيلو وات): 142
حداکثر گشتاور : 340 نیوتن متر
شتاب صفر تا 100 : 7/6 ثانیه
مسافت قابل پیمایش:  402 كيلومتر .
حداکثر ظرفیت کل باتری : 50/1 كيلو وات ساعت
مدت زمان شارژ باتری (15) الی 100 درصد در حالت 8/5AC ساعت
مدت زمان شارژ باتری 30 الی 80 درصد در حالت DC 48 دقیقه
فرمان برقی

 

دیگر خبرها

  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور