Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍ ‍« مسعود آقازیارتی» عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خبر غرق شدگی این جوان عصر امروز (چهارشنبه) به آتش‌نشانی اراک اعلام شد و به دلیل اینکه محل بروز حادثه، خارج از محدوده شهری بود، پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم تخصصی غواصی این سازمان به همراه خودروی مخصوصدر ساعت ۱۵ و ۴۷ دقیقه به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تیم غواصی آتش‌نشانی اراک در یک عملیات و جستجوی گسترده، دقایقی پیش جسد این فرد را از داخل سد بیرون کشیدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: انتظار است مردم برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ از شنا کردن در سدها و بندهای خاکی بپرهیزند و به تابلوهای هشداردهنده و نکات ایمنی توجه جدی کنند.

چهار نفر  از ابتدای سال تا کنون بر اثر شنا کردن در سدها و آب بندهای استان غرق شده و جان خود را از دست داده‌اند. 
     

برچسب‌ها آتش‌نشانی استان مرکزی شهرداری اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی استان مرکزی شهرداری اراک آتش نشانی استان مرکزی شهرداری اراک آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران

قدرت اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش پیدا کرده است و روند بازرسی‌ها ادامه دارد. تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساختمان را بازدید و دسته بندی کرده ایم که موضوع ایمن سازی توسط مالکین انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین ایستگاه آتش نشانی بانوان کشور در شرق تهران افتتاح خواهد شد، ادامه داد: به دنبال جذب آتش‌نشان خانم هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: عملیات نوسازی ایستگاه‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جریان دارد و همچنین ادامه خواهد داشت. تا هر زمانی که دستگاه‌ها و بخش‌ها به وظیفه خود عمل نکنند، باید ایستگاه آتش‌نشانی بسازیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه باید موضوع آموزش ایمنی در فضای مجازی فراگیر شود، تصریح کرد: لازم است تا محتوا و صفحه آموزش ایمنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد شود.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • خارج کردن جسد مرد ۴۲ ساله از چاهی با عمق ۲۰ متر در اراک
  • جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • فرماندار مشهد خواستار بازگشایی ورودی سدهای ارداک و کارده شد
  • افت سطح آب‌های زیرزمینی در لرستان/ ۴۳ درصد حجم مخازن سدها پُر است
  • پرشدگی سدها به ۶۰درصد رسید