Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری روز چهارشنبه به هنگام دریافت استوارنامه «هان سونگ او» سفیر جدید جمهوری دمکراتیک خلق کره، با اشاره به روابط دوستانه دو کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان دو کشور شاهد ارتقاء سطح همکاری‌ها و مناسبات فی‌مابین باشیم.

رئیس جمهوری، آمریکا را دشمن مشترک دو کشور دانست و افزود: دولت‌مردان آمریکا همواره علیه دولت‌ها و ملت‌هایی مانند ایران و جمهوری دموکراتیک خلق کره ظلم و تحریم روا داشته اند که باید مستحکم‌تر از گذشته در برابر زیاده خواهی و زورگویی آنان ایستادگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«هان سونگ او» سفیر جدید جمهوری دمکراتیک خلق کره نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور کشورمان با اشاره به ضرورت تلاش در راستای توسعه روابط دو کشور، گفت: مقابله با زیاده‌خواهی و سلطه‌گری آمریکا، نقطه اشتراک مناسبات دو کشور است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس جمهور روابط ایران و کره پارسی خبر دو کشور خلق کره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی «پسماند رژیم صهیونیستی» را مدیریت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در دانشگاه شهرکرد، اظهار داشت: محیط زیست دنیا از ۱۴ می ۱۹۴۸ دچار یک مزبله متعفن به نام رژیم صهیونیستی شده است که برای اولین بار با عملیاتی از سوی ایران، یک سیلی تنبیهی خورد. این سیلی دل همه آزاده‌های جهان را شاد کرد.

وی با اشاره به اینکه لازم بود هدف نهایی موشک‌ها و دستاوردهای جوانان این سرزمین در یک میدان تست شود، عنوان کرد: با تعدی بی‌جایی که باعث شهادت فرزندان ملت ایران در کنسولگری دمشق، میدان تست موشک‌ها ایجاد شد، باید متنبه می‌شدند که شدند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به عزم جمهوری اسلامی برای پشیمان کردن رژیم صهیونیستی پس از حمله به کنسولگری ایران، عنوان کرد: وزرای خارجه و مسؤولان کشورهای مختلفی به ایران پیام دادند و به التماس افتادند که سرزمین‌های اشغالی را نزنید یا آرام بزنید.

سلاجقه با اشاره به تجلی و هماهنگی میان دیپلماسی و میدان، بیان داشت: قبل از حمله گفته شد که اگر از کشورهای دیگر حمله یا اتفاقی صورت گیرد، به عنوان زمین کشور متخاصم مورد هدف قرار می‌گیرد که این کشورها کنار کشیدند و ایران عملیات تنبیهی خود را انجام داد.

وی با اشاره به استفاده از تجهیزات مدرن دنیا در سپر دفاعی و گنبد آهنین، گفت: برخی گفتند که شما موشک می‌زنید اما این موشک‌های شما از سپر دفاعی عبور نخواهد کرد اما با اقتدار تمام عملیات انجام شد و موشک‌ها به آنجایی که باید اصابت کنند اصابت کردند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به رعایت اخلاق اسلامی و انسانی ایران در عملیاتی که انجام شد، ادامه داد: موشک‌ها به آنجایی که باید اصابت کنند اصابت کردند، ایران اخلاق را رعایت کرد و مردم را مورد هدف قرار نداد اما جمهوری اسلامی با تدبیر ویژه پسماند رژیم صهیونیستی را با عملیات وعده صادق مدیریت کرد.

رئیس سازمان محیط زیست کشور همچنین با اشاره به برگزاری همایش ملی دانش سنتی محیط زیست، افزود: استان چهارمحال و بختیاری گل سر سبد دانش‌های بومی محیط زیست است که می‌تواند الگوی کشور در این مساله باشد.

وی گفت: من تاکید ویژه‌ای بر دانش بومی دارم زیرا اشاره آن در حقیقت بر بوم سازگان و نرم افزار طبیعت است که محیط زیست را به ما داده است

سلاجقه با اشاره به وجود دانش‌های غنی بومی در سطح استان چهارمحال و بختیاری، گفت: سیاه چادر عشایر دلیر که با طبیعت منطبق هستند و ییلاق و قشلاق می‌کنند، دانش بومی در حوزه هواشناسی، دانش بومی در حوزه گیاه شناسی و دانش بومی در حوزه محاسبات منابع طبیعی، از جمله دانش غنی این استان در زمینه بومی و سنتی است.

وی با اشاره به اینکه طبیعت به دلیل اینکه به دانش بومی توجه کافی نمی‌شود، دست‌خوش تغییرات نامطلوبی شده است، مطرح کرد: دانش سنتی و بومی انسان‌های گذشته در این سرزمین‌ها باعث حفظ طبیعت در کنار بهره‌وری مطلوبی می‌شد، اما صنعت و توسعه بدون استفاده از دانش بومی اتفاق افتاد که باعث توسعه ناپایدار شد.

رئیس سازمان محیط زیست کشور با اشاره به اینکه دانش نوین و دانش سنتی، مکمل یکدیگر هستند، ادامه داد: این شکاف ایجادشده امروزی باید به وسیله دانش سنتی و بومی درست شود تا توسعه پایدار اتفاق افتد. استان چهارمحال و بختیاری یکی از جاهایی است که می‌تواند این اتفاق در آن بیفتد.

سلاجقه با اشاره به ضرورت احیای دانش سومی و سنتی، خاطرنشان و با اشاره به دبیرخانه دائمی همایش دانش سنتی در محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: فلسفه اینکه استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد به دلیل دانش غنی بومی و سنتی این استان است.

وی با اشاره به شعار سال آن را حکم قطعی برای مدیران و مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: از نظر ما محیط زیست زیربنای اصلی اقتصاد و تولید است.

سلاجقه با اشاره به ایجاد بیش از ۲ هزار خانه محیط زیست در کشور آن را ظرفیتی مهم قاعده هرم برای توسعه فعالیت‌های کیفی در استان‌های و شهرهای مختلف کشور برشمرد و گفت: ما به توسعه پایدار اعتقاد جدی داریم اما اصول اساسی محیط زیست باید در تمامی ابعاد توسعه رعایت شود.

کد خبر 6079836

دیگر خبرها

  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • جمهوری اسلامی «پسماند رژیم صهیونیستی» را مدیریت کرد
  • السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است
  • سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند
  • روحانی: صهیونیست‌ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • روحانی : امیدواریم اسرائیل حماقتش را تکرار نکند
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند