Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@16:59:25 GMT

ترکیب فولاد برای بازی با استقلال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۶۹۴۱

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های فولاد و استقلال از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای فولاد در شرایطی برگزار می‌شود که فرهاد مجیدی نام محمد بلبلی را از فهرست این تیم برای دیدار امشب خط زد تا این بازیکن از روی سکوها مسابقه دو تیم را تماشا کند.

* جواد نکونام 11 بازیکن تیمش را برای دیدار با استقلال اعلام کرد. شهاب گردان، موسی کولیبالی، حسن بیت سعید، محمد قاسمی ‌تژاد، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده ، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، فرشاد احمد زاده و سعادت حردانی بازیکنان اصلی ترکیب فولاد برای دیدار با استقلال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*پیش از شروع این مسابقه تیم داوری با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

دیدار دو تیم از ساعت 21 آغاز می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد محمدی که پس از مدتی افت و دوری از ترکیب اصلی تیم استقلال حالا با قدرت در هفته‌های اخیر به ترکیب اصلی برگشته توانست در دیدار مقابل شمس آذر قزوین دو بار گلزنی کند و یکی از ارکان اصلی پیروزی سه امتیازی استقلال در هفته حساس بیست و چهارم باشد.

با توجه به فاصله ۱۲ روزه تا دیدار بعدی این تیم مقابل تراکتور، بدنساز تیم استقلال به دستور جواد نکونام برنامه ویژه‌ای برای مهرداد محمدی در نظر گرفته تا در این فاصله تمرینات شدیدتری را نسبت به دیگران انجام بدهد.

محمدی که همراه با ماشاری‌پوف و بلانکو ارکان هجومی تیم استقلال تشکیل می‌دهند در دیدار‌های اخیر تاثیر مستقیمی در گلزنی تیم داشته اند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال