Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

پیروزی عسکری محمدیان در حضور حسن یزدانی

بعد از پایان دوره طولانی مدت مدیریت اصغر ثمربخش در هیات کشتی مازندران، امروز یک رقابت حساس میان کاندیداهای انتخاباتی برای تکیه زدن به صندلی ریاست مهمترین هیات کشتی استانی در سراسر ایران رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسکری محمدیان با دو مدال نقره المپیک یکی از کاندیدای پرشانس بود که در دور دوم گوی سبقت را از محمدپور ربود و بر صندلی ریاست تکیه زد.
این انتخابات در حالی برگزار شد که حسن یزدانی به عنوان نماینده ورزشکاران در کنار محمدهادی ساروی حاضر بود و حق رای داشت. به نظر می رسد یزدانی هم با توجه به رفاقتی که با عسکری محمدیان و پسرش یعنی محمدحسین محمدیان دارد، یکی از کسانی باشد که به محمدیان رای داده است.

استارت تنیسور ها بعد از کرونا

وزارت ورزش از ماه گذشته فعالیت ورزشکاران در برخی از رشته ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز اعلام کرد و تنیس هم یکی از این رشته ها بود. اتفاقا فدراسیون با توجه به نیمه کاره ماندن مسابقات جام حذفی این رشته علاقه زیادی داشت تا با صدور مجوز بتواند مسابقات را از سر بگیرد؛ اگرچه موج دوم شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری مسابقات دونفره تردیدهایی را برای مسئولان فدراسیون ایجاد کرد.
با این حال این روزها نه تنها ملی پوشان، بلکه خیلی از ورزشکاران و علاقه مندان این رشته فعالیت خود را بعد از چند ماه تعطیلی از سر گرفتند و خودشان را برای مسابقات مختلف آماده می کنند. ورزشگاه شهید شیرودی که تنها زمین تنیس چمن در سراسر کشور را دارد و البته دارای زمین سرپوشیده و زمین فضای باز است، این روزها به پایگاهی برای تمرین تنیسورهای زن و مرد از اولین ساعات تا آخرین ساعات شب تبدیل شده است.

دورخیز والیبال ایران برای اخذ ۲ میزبانی جهانی

محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون آسیای مرکزی، ظهر امروز با مدیرکل فدراسیون جهانی نشست آنلاین داشت.
محوریت این نشست، بررسی چگونگی گسترش توانایی میزبانان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان بر اساس استانداردهای فدراسیون جهانی والیبال بود.
رئیس فدراسیون والیبال ایران در ادامه مباحث این نشست، درخواست میزبانی برای مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر جهان در سال ۲۰۲۱ را به فابیو آزودو داد.
مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال در پاسخ به این درخواست داورزنی، گفت: کشورهای دیگری نیز برای میزبانی این مسابقات درخواست دادند و پس از بررسی شرایط این کشورها، با اولویت ایران نظر FIVB برای میزبانی را اعلام خواهد کرد. میزبانی شایسته جمهوری اسلامی ایران در لیگ ملت‌های والیبال، تورهای جهانی والیبال ساحلی و دیگر رقابت‌های آسیایی، همیشه مورد تاکید فدراسیون جهانی والیبال بوده است.
استقبال تماشاگران از مسابقات برگزار شده در ایران، همیشه نکته مثبت و مهمی در گزارش‌های فدراسیون جهانی درباره میزبانی ایران بوده است. / روابط عمومی فدراسیون والیبال

مسابقات جهانی سوارکاری تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد

مسابقات جهانی سوارکاری که قرار بود امسال برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ماه می 2021 (اردیبهشت و خرداد 1400) به تعویق افتاد.این تصمیم بعد از حمایت فدراسیون‌های ملی به دلیل بحران کرونا گرفته شد. قبل از اعلام این تصمیم فدراسیون جهانی نظر 51 فدراسیون ملی را جویا شد. فدراسیون جهانی همچنین این سوال را مطرح کرد آیا با تعویق رقابت‌ها تا سال 2021، کشورها در مسابقات قاره‌ای شرکت خواهند کرد یا خیر؟ در مجموع 34 کشور به این سوال پاسخ دادند که نظر 33 کشور مثبت بود. مسابقات جهانی سال آینده در ایتالیا برگزار خواهد شد. / فارس

خداحافظی ستاره والیبال لهستان از دنیای حرفه ای

مارسین موزدونک دفاع وسط و ستاره با تجربه تیم ملی والیبال لهستان در سن ۳۵ سالگی از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد. او همچنین اعلام کرد که به تازگی تحت عمل جراحی سیاتیک قرار گرفته است.

موزدونک پس از این تصمیم خود اظهار کرد: من ۳۵ سال سن دارم و سال‌های حرفه‌ای زیادی را پشت سر گذاشته‌ام. جاه طلبی به من گفت که دوباره به زمین برگردم، اما من دیگر جوان نیستم و سلامتی گذشته را هم ندارم.

مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۴ و مدال‌های نقره و برنز لیگ جهانی، سه قهرمانی با اسکرا بلچاتوف در پلاس لیگا و ۵ قهرمانی در جام حذفی لهستان (۳ بار با اسکرا و ۲ بار با زاکسا) از جمله عناوینی هستند که موزدونک در دوران ورزشی خود کسب کرد.

آرمات سرمربی تیم والیبال پیام شد

مسعود آرمات، مربی تیم والیبال جوانان ایران برای فصل آینده با مسئولان تیم پیام مشهد به توافق رسید. آرمات همراه با تیم دانشجویان ایران سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی را دارد.

آرمات سابقه مربیگری در تیم‌های بانک کشاورزی، سایپا، خاتم اردکان، نوین کشاورز و... را در کارنامه دارد.

وی فصل گذشته کارش را با تیم خاتم اردکان شروع کرد، اما بنا به دلایلی از این تیم جدا شد.

رقابت های کاراته زیر ۲۱ ساله به سال ۲۰۲۱ موکول شد

نشست هیات رییسه فدراسیون جهانی با حضور اسپینوز رییس فدراسیون جهانی و سایر اعضا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد و در آن تصمیم گرفته شد که مسابقات جهانی رده های سنی پایه به جای سال ۲۰۲۱ در سال ۲۰۲۲ برگزار شود. این تصمیم در بازنگری پیش نویس تقویم سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اتخاذ شد.

مسابقات کاراته قهرمانی جهان رده های سنی پایه قرار بود در سال ۲۰۲۱ به میزبانی ترکیه برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

با توجه به تصمیم جدید فدراسیون جهانی مبنی بر برگزاری مسابقات جهانی رده های پایه در سال ۲۰۲۲، مسابقات جهانی ۲۰۲۲ مجارستان به سال ۲۰۲۳ انتقال یافت. پیش از این فدراسیون جهانی اعلام کرده بود که رقابت های جهانی ۲۰۲۰ امارات سال ۲۰۲۱ برگزار می شود. / تسنیم

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال بسته خبری منهای فوتبال کشتی حسن یزدانی تنیس ویروس کرونا والیبال محمدرضا داورزنی سوارکاری مارسین موزدونک آرمات پیام مشهد کاراته

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال کشتی حسن یزدانی تنیس ویروس کرونا والیبال محمدرضا داورزنی سوارکاری آرمات پیام مشهد کاراته فدراسیون جهانی جهانی والیبال مسابقات جهانی سال ۲۰۲۱ رقابت ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی مهدوی، پاسور پیشین تیم ملی که از نسل طلایی والیبال ایران است از والیبال خداحافظی کرده است.

مهدوی قصد دارد وارد دنیای مربیگری شود و کار خود را با تیم شهداب آغاز خواهد کرد و به عنوان دستیار رحمان محمدی‌راد، سرمربی جدید این تیم فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 844882 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - تیم ملی

دیگر خبرها

  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود