Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سعید محمد عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح توسعه حرم مطهر آقا سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه، توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری را موجب پیشرفت کشور دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران دارای جوانان متخصص بسیاری در زمینه های مختلف است که باید از این ظرفیت هرچه بهتر بهره ببریم.

وی با بیان اینکه تکمیل پروزه های بزرگ عمرانی نیازمند همکاری تمامی نهادهاست، ادامه داد: این قرارگاه از جوانان انقلابی، متخصص، نخبه، جهادی و تحصیل کرده تشکیل شده و در هر طرحی که این جوانان مشارکت داشته اند به نحو مطلوب به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه به بخش سازندگی و توسعه کشور را از اهداف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء دانست و اظهار داشت: این قرارگاه برای تکمیل طرح توسعه حرم مطهر آستانه اشرفیه و همچنین احداث پل زیر گذر در این شهر اماده همکاری و کمک است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این بازدید اتمام عملیات طرح توسعه حرم مطهر را یکی از خواسته های مهم مردم این منطقه دانست و گفت: با توجه به اینکه بیش از ۲۰ سال از شروع این طرح می گذرد نیاز است تا اقدامات موثری در زمینه اتمام آن انجام شود.

سردار محمد عبدالله پور با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات اجرای این طرح افزود: خرید اماکن و مغازه های اطراف حرم مطهر یکی از غدغه های مهم اجرای این طرح است که همچنان با جدیت به منظور رسیدن به یک نتیجه مطلوب ادامه دارد.

وی یادآور شد: با هدف توسعه حرم مطهر، طی یکسال گذشته حدود ۲ هزار متر از زمین های این طرح به مجموعه قبلی اضافه شده، ضمن آنکه احداث پل زیرگذر در طرح توسعه حرم آستانه اشرفیه نیز یکی از پروزه های مهمی است که در رونق اقتصادی و بخش گردشگری این منطقه موثر است.

در ادامه این بازدید نیز مشکلات و روند اجرای طرح توسعه حرم مطهر آستانه اشرفیه مورد بررسی قرار گرفت.

 طرح توسعه حرم مطهر آستانه اشرفیه یکی از پروژه های مهم این منطقه است که عملیات اجرایی ان از سال ۱۳۸۰ آغاز و تاکنون به پایان نرسیده است.

این طرح دارای حدود ۹۰۰ متر طول است که تاکنون حدود ۴۰۰ متر آن بازگشایی شده است.

همچنین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سفر خود به شهر مذهبی آستانه اشرفیه با مادر شهیدان والامقام کریم و رحیم آذرزرتشت دیدا کرد.

سردار سعید محمد در این دیدار به همراه سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در منزل مادر این شهیدان گرانقدر  گفت: شهدای ما به تمام دنیای اسلام تعلق دارند و باید یاد و خاطره ۀنان همواره در جامعه زنده بماند.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز کشور اسلامی ما مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری های خانواده های معظم شهداست و دعای خیر والدین شهدا می تواند خیرات بسیاری را برای جوانان ما به همراه داشته باشد.

وی اظهار داشت: شهیدان به مانند چراغی هستند که راه روشن و درست را به ما نشان می دهند و نمی گذارند به بیراهه برویم بنابراین ضروری است تا سیره و روش شهیدان والامقام را در سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم.

شهید رحیم آذرزرتشت در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۳ و در منطقه عملیاتی حاج عمران و شهید کریم آذرزرتشت در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ در منطقه عملیاتی مریوان به شهادت رسیدند.

آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها رشت گیلان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص رشت گیلان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص طرح توسعه حرم مطهر آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم و امید است این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از مناطق عمقی شهرستان بوکان اظهار کرد: رزمندگان ما از روحیه بسیار خوبی در راستای برقراری امنیت پایدار در منطقه برخوردار بوده و در حال تلاش برای تأمین امنیت برای مردم هستند.

وی افزود: بخش اعظم نیروهای تأمین کننده امنیت در این منطقه از بسیجیان و رزمندگان بومی منطقه هستند که این نشان‌دهنده عشق به انقلاب اسلامی و مردم در این خطه از سرزمین عزیز ایران است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم که این مهم مرهون فداکاری شبانه‌روزی رزمندگان اسلام از بسیجیان گرفته تا پاسداران و سربازان است.

پورجمشیدیان تصریح کرد: امید است خداوند به همه ما توفیق سربازی در راه اسلام را عنایت کند تا این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

وی ادامه داد: امنیتی که با رشادت‌های رزمندگان بسیجی در منطقه حاصل شده است، امید است سبب گشایش‌های مهمی در حوزه اقتصادی و آبادانی منطقه باشد.

کد خبر 745845

دیگر خبرها

  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • ایران مرجع بهداشت منطقه است
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد