Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص درگیری رخ داده در نزدیکی مرزهای مشترک ایران و ترکیه بین عناصر تروریست و نیروهای نظامی ترکیه گفت: مبارزه با تروریسم یک اقدام جهانی باید باشد و ضروری است همه کشورها به این امر متعهد باشند.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی اظهار داشت: بر اساس اخبار منتشره در رسانه‌های ترکیه در شامگاه سه شنبه سوم تیرماه میان عناصر گروهک های تروریستی و نیروهای نظامی ترکیه در نزدیکی مرز مشترک ایران و ترکیه درگیری مسلحانه رخ داده که در اثر آن دو نیروی مرزبانی ترکیه مجروح شدند که طبق اخبار منابع ترکیه ای یکی از آنها بر اثر جراحات وارده درگذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: به استناد مرزبانی استان آذربایجان غربی در اثر این درگیری، یک گلوله خمپاره به داخل خاک جمهوری اسلامی ایران اصابت کرده که خوشبختانه تلفات انسانی در بر نداشته است. ابعاد مختلف این حادثه توسط مسئولان مرزی دو کشور در دست بررسی است.

موسوی با ابراز تاسف و همدردی با آسیب دیدگان این حادثه، تردد عناصر تروریستی بین دو کشور و حمله تروریست ها به نیروهای مرزبانی و نظامی که منجر به شهادت آنان در جمهوری اسلامی ایران و ترکیه می شود، محکوم کرد و افزود: همانطور که بارها بیان کرده ایم مبارزه با تروریسم یک اقدام جهانی باید باشد و ضروری است همه کشورها به این امر متعهد باشند و تا زمانی که حمایت های برخی کشورها از این تروریست ها ادامه داشته باشد متاسفانه شاهد جنایت های آنان هستیم.

لینک کوتاه: asriran.com/00358r

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس نیروهای مقاومت با این عناصر وارد درگیری شدند. منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه شدند.

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در شهر حلحول واقع در شمال الخلیل گزارش شده است.

گردان‌های قدس شاخه نابلس اعلام کردند که نیروهای فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور اردوگاه عسکر وارد درگیری شدند.

در جریان این درگیری‌ها نیروهای فلسطینی موفق شدند با استفاده از چندین بمب و نارنجک تجهیزات نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

علاوه بر این درگیری‌هایی نیز در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه به وقوع پیوست که به دنبال آن جوانان فلسطینی با یک بمب قدرتمند عناصر صهیونیست را هدف قرار دادند.

کد خبر 6087220

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند