Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،سئو سایت یکی از جامع ترین مباحث دنیای بازاریابی دیجیتال است و منابع زیادی وجود دارد که جدیدترین اطلاعات در مورد سئو و به روزرسانی الگوریتم های گوگل و ماهیت پویای آنها را منتشر می کنند. بهترین توصیه این است که از یک متخصص با تجربه سئو یا یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو و بهینه سازی سایت معتبر کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی نوبت به استخدام یک متخصص سئو می رسد، به دنبال کسی باشید ماهیت پویا سئو را درک کرده باشد و همواره از آخرین به روز رسانی ها مطلع باشد. تکنیک های افزایش سئو سایت دائما در حال تغییر هستند!

گوگل محبوب ترین موتور جست و جو در جهان است و به طور متوسط سالانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ بار الگوریتم خود را به روز رسانی می کند! برای موفقیت در سئو، استراتژی شما باید منطبق با آخرین تغییرات الگوریتمی گوگل باشد. در ادامه به مهم ترین جنبه های سئو سایت در سال  ۲۰۲۰ و اینکه انتظار چه چیزی را باید داشته باشیم، خواهیم پرداخت.

سئو سایت ارگانیک

سئو ارگانیک یک رویکرد بازاریابی است که بر بهبود ترافیک آنلاین تمرکز دارد. در حالی که این اصطلاح به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، اما معمولاً نیز به اشتباه تعبیر می شود. هنگامی که صحبت از ترندهای سئو در سال ۲۰۲۰ می باشد، یکی از مهمترین آنها برای سئو ارگانیک، اهمیت استراتژی های پیشرفته لینک سازی است.

استراتژی های پیشرفته ساخت بک لینک می تواند باعث افزایش قدرت دامنه وب سایت شما شود و از این طریق اعتبار کلی وب سایت شما نزد گوگل بیشتر می شود. استراتژهای لینک بیلدینگ پیشرفته، فراتر از ایجاد بک لینک در دایرکتوری های عمومی است و شامل پست مهمان، خرید بک لینک، رپورتاژ آگهی و وبلاگهای وب 2.0 با الگوهای مختلف است. هر یک از این استراتژی ها شامل قرار دادن مطالب وب سایت در سایت های شخص ثالث با پیوند به وب سایت شما است.

هرچه وب سایت های بیشتری با اتوریتی قابل توجهی به شما لینک دهند، وب سایت شما قدرتمند تر خواهد شد. البته توجه داشته باشید هر چه این وب سایت ها با موضوع وب سایت شما اشتراک موضوعی بیشتری داشته باشد، ارزش بک لینک های دریافتی بیشتر خواهد بود.

سئو محلی

سئو محلی یا لوکال سئو در چند سال گذشته به عنوان شکل متمایز سئو ظاهر شده است. امروزه به طور متوسط 30 تا 40 درصد مشتریان، شرکت های محلی را از طریق نقشه ها پیدا می کنند.

سئو محلی نیاز دارد تا پروفایل (Google My Business (GMB شما با کلمات کلیدی و بک لینک بهینه شود. راهکارهای بهبود سئو محلی شامل سازگاری NAP (نام، آدرس، شماره تلفن)، ساخت بک لینک، ثبت کسب و کار در نقشه گوگل و ثبت نظرات کاربران شما در گوگل مپ می باشد.

در سال جاری، متخصصان سئو میبایست تلاش و زمان بیشتری برای موفقیت در سئو محلی به خصوص در کسب و کارهای کوچک و محلی داشته باشند.

محتوا و وبلاگ نویسی

چیزی که مسلم است، الگوریتم های یادگیری گوگل به مرور زمان باهوش تر می شوند. برخی از کارشناسان معتقدند که به زودی از لحاظ پردازش زبان طبیعی از درک انسان پیشی خواهد گرفت. در سالهای اخیر، الگوریتم های گوگل بیشتر و بیشتر به محتوایی که خوب نوشته شده توجه می کنند. در سال 2020 با توجه به الگوریتم های Rank Brain  و BERT،  گوگل با تمرکز بر درک هدف جستجوی کاربر، به تفاوتهای ظریف زبان حساس تر می شود. بنابراین، در سال 2020، محتوا باید مختصر، آموزنده و همچنین هدفمند باشد. مانند همیشه، محتوا باید نشانگر تخصص، اعتبار و مورد اعتماد بودن (E-A-T) باشد.

پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک شامل Google AdWords و تبلیغات رسانه های اجتماعی است. بسته به صنعت و بودجه شما، رسیدن به رتبه ۱ در Google به طور ارگانیک، همیشه به سادگی ممکن نیست. استفاده از PPC به شرکت شما امکان می دهد بدون در نظر گرفتن بهنیه سازی سایت، در نتایج برتر گوگل قرار بگیرد.

علاوه بر این استفاده از گوگل ادوردز در کنار خدمات سئو سایت می تواند سهم ترافیک شما را از موتور جست و جوی گوگل افزایش دهد و فضای کمتری به رقبای شما برای حضور در نتایج برتر گوگل بدهد.

در صورتی که تکنیک های سئو سایت به صورت صحیح اجرا، حفظ و تنظیم شوند، سال 2020 پتانسیل ایجاد فرصت های بیشمار برای رشد کسب و کارها را دارد. لینک سازی پیشرفته و قدرتمند، تجربه کاری لذت بخش به همراه محتوای آموزنده و مفید، رمز موفقیت در سئو سال ۲۰۲۰ است. برای اجرای صحیح این تکنیک ها شما نیاز به یک فرد یا شرکت ارائه دهنده خدمات سئو سایت مانند وب وان را دارید که از طریق این لینک می توانید نمونه کارهای سئو و شرح خدمات آن ها را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوگل سئو بهینه سازی سایت وب سایت شما سئو سایت بک لینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان از باز کردن پیامک‌ با محتوای کالابرگ و یارانه معیشتی، خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مهدی عمران‌فر اظهار کرد: اخیراً در مواردی مشاهده شده که مجرمان سایبری با طراحی یک متن به شکل خبر و اطلاع‌رسانی، نحوه دریافت کالابرگ و معیشتی را به صورت پیامک برای شهروندان ارسال و کاربران را برای وارد شدن به این لینک برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر هدایت می‌کنند غافل از اینکه لینک مذکور آلوده به بدافزار بوده و برای کاربران مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: شهروندان پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرید و هرگز به لینک‌های آن‌ها کلیک نکنند و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد شما نشان‌دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آن‌ها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تأیید پیامک و لینک نیست.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکثر مال‌باختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده‌ اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده‌اند، لذا از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جداً خودداری نمائید.

کد خبر 745867

دیگر خبرها

  • معرفی ۵ سرویس پولساز گوگل و نحوه استفاده از آنها
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟