Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@08:14:35 GMT

سرِ طلای کولیبالی علیه کلین شیت حسینی (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۷۴۱۶

سرِ طلای کولیبالی علیه کلین شیت حسینی (عکس)

تیم فولاد خوزستان با گل موسی کولیبالی بازی را به تساوی کشاند.

 

به گزارش "ورزش سه"، موسی کولیبالی که روی گل اول استقلال اشتباه عجیبی مرتکب شد و مقصر اصلی گل روزبه چشمی بود، چند دقیقه بعد در محوطه جریمه آبی پوشان با ضربه سری تماشایی دروازه سیدحسین حسینی را فرو ریخت.


محمد ابشک در دقیقه ۲۷ با سر توپ خود را در موقعیت سانتر قرار داد و از پشت محوطه جریمه توپ را به شش قدم استقلال ارسال کرد و در حالی که انتظار می‌رفت مدافعان آبی پوش توپ را دفع کنند، توپ به موسی کولیبالی رسید و او به زیبایی توپ را به تور دروازه تیم میهمان چسباند و بازی را به تساوی کشاند تا اشتباهش را هم جبران کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

این در حالی است که حسینی این فصل از ۲۱ بازی تنها چهار کلین شیت داشته و از این نظر عملکردش نامطلوب بوده و امشب هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشد.

فولاد خوزستان موسی کولیبالی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان موسی کولیبالی موسی کولیبالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مقابل آلومینیوم یکی از ماموریت‌های سخت جواد نکونام برای ادامه فصل و زنده نگه داشتن شانس کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شد. ماموریتی که با موفقیت انجام گردید و استقلال توانست در یک مسابقه خارج از خانه تیم مجتبی حسینی را با یک گل شکست دهد.

استقلال در شرایطی توانست ۳ امتیاز حساس مقابل آلومینیوم را کسب کند که تیم اراکی پس از مدت‌ها در امر گلزنی ناکام ماند و آبی پوشان توانستند مقابل میزبان سختکوش خود کلین‌شیت کنند و بازی را بدون دریافت هیچ گلی به پایان برسانند.

در واقع خط حمله آلومینیوم پس از ۱۰ بازی متوالی از جمله ۹ مسابقه در لیگ برتر و یک بازی از رقابت‌های جام حذفی، در امر گلزنی ناموفق بود و خط دفاعی استقلال در روز خوبی که داشت، به همراه واکنش‌های خوب سید حسینی توانست بازی را با ثبت کلین‌شیت و بدون گل خورده به پایان برساند.

آخرین باری که آلومینیوم مقابل یک حریف خود نتوانسته بود گلزنی کند، به بازی برابر گل گهر سیرجان برمی‌گردد که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. پس از آن دیدار، شاگردان حسینی در ۱۰ مسابقه متوالی توانسته بودند حداقل یک گل را وارد دروازه حریفان کنند اما روند خوب این تیم مقابل استقلال متوقف شد.

دیگر خبرها

  • تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم (عکس)
  • بایرن 2-0 کلن: قهرمانی ژابی به فردا موکول شد
  • رفیعی باز هم در پرسپولیس کلین شیت کرد
  • کاپیتان استقلال چهاردهمین کلین شیت را به فرزندش تقدیم کرد + عکس
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی و ثبت اولین کلین‌شیت مقابل سپاهان
  • گلر آکادمی پرسپولیس به یک قدمی نیازمند رسید!