Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این دیدار که از ساعت ۲۱ چهارشنبه ۴ تیرماه برگزار شد، فولاد با ترکیب: شهاب گردان، موسی کولی‌بالی، عارف آغاسی، صالح حردانی(۷۴- مجتبی نجاریان)، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده(۶۸- عباس بوعذار)، محمد آبشک، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد(۷۳- صابر حردانی)، حسن بیت‌سعید، لوسیانو پریرا و با سرمربیگری جواد نکونام مقابل حریف تهرانی خود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تهران نیز در این دیدار با ترکیب: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ(۴۶- محمد دانشگر(۶۹- فرشید باقری))، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری، مهدی قایدی(۷۵- علی دشتی) و با سرمربیگری فرهاد مجیدی پا به میدان نهاد.

این بازی را که سید مهدی سیدعلی با کمک‌های: محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر؛ داور چهارم: کوپال ناظمی، ناظر داوری: محمود رفیعی قضاوت می‌کرد، با حواشی زیادی مواجه بود.

گزارش بازی:

فولاد که بازی را تهاجمی شروع کرده بود، در دقیقه‌ی ۱۲، دروازه خود را توسط روزبه چشمی باز شده دید.

شاگردان نکونام برای جبران گل خورده به حملات خود افزودند تا اینکه در دقیقه‌ی ۲۷ توسط کولی بالی مدافع پیش‌تاخته خود، با ضربه‌ی سر دروازه حریف را گشود و بازی به‌تساوی یک‌بریک رسید.

در این نیمه علی کریمی و فرهاد مجیدی از استقلال با کارت قرمز داور از زمین اخراج شدند.

در حالیکه فولاد نیمه‌ی دوم را با حریف ۱۰ نفره آغاز کرد، در دقیقه‌ی ۶۵ شاهد اخراج عارف غلامی دیگر بازیکن استقلال شد تا این حریف قدر، ادامه‌ی بازی را ۹ نفره دنبال کند.

فولادی‌های میزبان، بر ادامه‌ی حملات خود از جناحین افزودند تا اینکه در دقیقه‌ی ۸۰ توسط مجتبی نجاریان به گل پیروزی رسیدند.

استقلال ۹ نفره، بعد از این گل، چند حمله را روی دروازه میزبان خود تدارک دید که هیچ‌کدام منجر به گل نشدند.

پس از ۹۰ دقیقه، شاگردان جواد نکونام موافق شدند سه امتیاز با ارزش از حریف خود کسب نمایند و نیم‌نگاهی به حضور در آسیا داشته باشند.

اخطاری‌های این دیدار عبارت بودند از: محمد دانشگر (۲+۴۵)، عارف غلامی (۵۴ و ۶۵)، مهدی قایدی (۷۲) از استقلال و فرشاد احمدزاده(۴۸)، لوسیانو پریرا(۸۶) و محمدزبیر نیک‌نفس(۸۸) از فولاد.

 علی کریمی(۴۵) و عارف غلامی(۶۵) از استقلال اخراجی این دیدار بودند که بازی آینده این تیم را نیز از دست دادند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلال تهران عارف غلامی دقیقه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو

در مهمترین بازی هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم فوتبال رئال مادرید پذیرای رقیب دیرینه‌اش بارسلونا بود و در نهایت موفق شد میهمان کاتالان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

هت‌تریک رئالی‌ها برای فتح کلاسیکوهای فصل در حالی رقم خورد که این بارسلونا بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم با گشودن دروازه حریف توسط آندریاس کریستنسن، پیش افتاد. برتری شاگردان ژاوی، اما تا زمانی ادامه داشت که مدافع آن‌ها کوبارسی در محوطه جریمه بارسا لوکاس واسکز را سرنگون و یک پنالتی را به میزبان تقدیم نکرده بود، پنالتی که وینیسیوس جونیور آن را به گل تساوی مادیدی‌ها تبدیل کرد.

بارسلونا در دقیقه ۲۸ یک بار دیگر توسط ستاره جوان خود لامین یامال، دروازه حریف را گشود، اما این بار VAR شادی ژاوی و شاگردانش را خراب کرد و حکم به مردود بودن این گل داد. کام بارسایی‌ها در واپسین دقایق نیمه نخست با مصدومیت هافبک هلندی‌شان فرنکی دیونگ و خروج اجباری او تلخ‌تر شد. با خروج دیونگ، پدری جانشین وی شد.

در نیمه دوم بارسلونا با تعویض‌های که ژاوی انجام داد موفق شد بار دیگر از حریف پیشی بگیرد و این بار فرمین لوپس بود که در دقیقه ۶۹ دروازه کهکشانی‌ها را باز کرد. در سناریویی مشابه به آنچه باعث رقم خوردن گل نخست رئال مادرید شد، بار دیگر مدافع کهنه‌کار این تیم لوکاس واسکز تیمش را به گل رساند و این بار او بود که در دقیقه ۷۳ در نقش گلزن ظاهر شد و وینیسیوس جونیور در نقش سازنده گل.

در حالی که به نظر می‌رسید که سومین دوئل رئال مادرید و بارسلونا در فصل جاری قرار است با تقسیم امتیازات تمام شود، جود بلینگام، همان کسی که در ال‌کلاسیکوی نیم‌فصل نخست هم بارسلونایی‌ها را شوکه کرد، در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده سومین گل رئال مادرید را به ثمر رساند و این بار هم لوکاس واسکزی که شاید حضورش در ترکیب اصلی برای برخی غیرمنتظره بود، در نقش سازنده گل ظاهر شد تا روی هر سه گل میزبان در این بازی نقش مستقیم ایفا کرده باشد.

به این ترتیب رئال مادرید که علاوه بر ال‌کلاسیکوی نیم‌فصل نخست لالیگا، نبردش با بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا را هم برده بود، با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش ۸۱ امتیازی شد و اختلاف خود را با حریف کاتالان به ۱۱ امتیاز افزایش داد. این در شرایطی است که تنها شش هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده و شاید تنها چیزی شبیه به یک معجزه مانع از قهرمانی مردان کارلتو و رسیدن جام به بارسلونا شود.

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با ۸۱ امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده دوم قرا ردارد، جیرونا با ۶۸ امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید ۶۱ امتیازی هم رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم