Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: به نظر می‌رسید داور دوست داشت کارت‌هایش را خرج استقلال کند و اخراج دوم کمر این تیم راشکست.

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم استقلال تا قبل از اخراج علی کریمی خوب و منطقی بازی می‌کرد اما اخراجی‌های استقلال مخصوصاً اخراج دوم خیلی بد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف غلامی بازیکن خوب و زحمتکشی است اما اخراج او اصلا جای توجیه ندارد و به نظرم استقلال 10 نفره هم به فولاد نمی‌باخت.

قربانی در مورد اخراج علی کریمی در نیمه اول و اینکه این بازیکن برای چندمین بار در بازی‌های استقلال از زمین مسابقه اخراج می شود، گفت: صحنه اخراج علی کریمی را در تلویزیون ندیدیم، داور آن را تشخیص داده است. خود مربیان باید حرکت کریمی را بررسی کنند اما در کل حیف شد. استقلال تا قبل از این اخراج خیلی خوب و منطقی بازی می‌کرد و پس از آن هم اخراج دوم جای هیچ توجیهی نداشت.

این کارشناس ادامه داد: غلامی نباید به این راحتی و سادگی کارت زرد دوم را می‌گرفت. از طرفی به نظر می‌رسید داور دوست داشت کارت‌هایش را خرج استقلال کند. اخراج دوم کار استقلال را خیلی سخت کرد و کمر این تیم راشکست. همانطور که گفتم استقلال 10 نفره هم به فولاد نمی‌باخت و حتی می‌توانست حریف را شکست هم دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اخراج فرهاد مجیدی عنوان کرد: باید ببینیم شرایط بازی چگونه پیش رفته که این اتفاقات افتاده است. ضمن اینکه داور چهارم باید با تذکر دادن مسائل را حل کند و نباید فقط خبرچین داور باشد. این کار درست نیست و او باید تلاش کند جو را آرام کند. 

وی در خصوص مصدومیت 2 بازیکن استقلال در این بازی عنوان کرد: امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاق تکرار نشود ولی فعلا شرایط اینگونه است. امیدوارم استقلال در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فولاد خوزستان علی کریمی پیروز قربانی پیشکسوت استقلال داور اخراج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود

سرمربی بارسلونا معتقد است که اخراج آرائوخو سرنوشت بازی شب گذشته تیمش با پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه خانگی‌اش نتوانست برتری 3 بر 2 بازی رفت مقابل پاری‌سن ژرمن را حفظ کند و در نهایت با قبول شکست 4 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست 6 بر 4 توسط این تیم فرانسوی از گردونه رقابت‌ها حذف شد، پس از این دیدار با اشاره به اخراج مدافع اروگوئه‌ای‌اش در دقیقه 29 این بازی گفت: ما عصبانی هستیم. اخراج آرائوخو سرنوشت بازی را تغییر داد. ما زمانی که دو تیم در تعداد نفرات برابر بودند، خوب سازماندهی شده بودیم اما اخراج او همه چیز را کاملاً تغییر داد.

وی افزود: داور (ایستوان کواکس از رومانی) واقعاً بد بود و به او گفتم که فاجعه بودی. او بازی را خراب کرد. دوست ندارم درباره داوران صحبت کنم اما این را باید می‌گفتم. واقعاً دلیل تصمیمات کواکس را درک نمی‌کنم. 10 نفره شدن ما اتفاق خوبی نبود و از همانجا بود که بازی شکل دیگری به خود گرفت. از آنجایی که ما در مورد بازی صحبت می‌کنیم، همه چیز تحت‌تأثیر کارت قرمز قرار گرفت.

ژاوی که در نیمه دوم در نتیجه اعتراضش به داور به خاطر عدم اعلام پنالتی به سود بارسا در صحنه‌ای که تعادل ایلکای گوندوگان توسط مارکینیوش به هم خورد، از کنار خط اخراج شد، در این خصوص اظهار داشت: آن یک اشتباه سهوی بود که از جانب من صورت گرفت. مقصر من بودم که باعث شد اخراج شوم.

انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد

سرمربی بارسلونا که شاگردانش پیش از اینکه کیلیان امباپه تیر خلاص (گل چهارم) را در دقیقه 89 به قلب کاتالان‌ها بزند، موقعیت‌هایی برای به تساوی کشاندن نتیجه کلی بازی (مجموع دو بازی رفت و برگشت) داشتند اما از آنها اسنفاده لازم را نبردند، خاطرنشان کرد: ما موقعیت‌هایی برای به تساوی کشاندن نتیجه کلی این تقابل داشتیم، از جمله توپی که ایلکای گوندوگان به تیر دروازه PSG زد و حتی می‌توانستیم پیش از اخراج آرائوخو روی شوتی که لواندوفسکی زد، 2 بر صفر در نتیجه پیش بیافتیم.

ژاوی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: جای تأسف دارد که سختکوشی ما در فصل جاری به خاطر یک تصمیم داور به این شکل به پایان رسید. دوست داشتم کل بازی تعداد نفرات دو تیم 11 به 11 بود. به نظرم اخراج آرائوخو غیر‌ضروری و سختگیرانه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!