Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی گرم‌ترین فصل سال آغاز می‌شود، همه ما به تفریحاتی فکر می‌کنیم که می‌توانیم در این فصل خاطره‌انگیز داشته باشیم. با این حال تابستان سال ۹۹ یک تفاوت عمده با تابستان‌های قبلی دارد و آن شیوع ویروس کرونا است. ویروسی که به نظر می‌رسد قرار نیست به این زودی‌ها ما را رها کند و باید به زندگی با آن عادت کنیم؛ بنابراین تابستان امسال یک فرصت بی‌نظیر برای در خانه‌ماندن و لذت‌بردن از تفریحاتی است که می‌تواند فاصله‌گذاری اجتماعی را به همراه داشته باشد و یکی از آن‌ها تماشای سریال‌های تلویزیونی جذابی به نظر می‌رسد که فضا و مضمونی مناسب با تابستان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال‌های تلویزیونی همیشه جذاب و سرگرم‌کننده هستند، اما انتخاب عناوینی که برای تماشا در تابستان مناسب‌تر باشند به وسواس خاصی نیاز دارد. چون درباره سریال‌هایی صحبت می‌کنیم که قرار است آن رهایی و آسودگی فصل تابستان را به تماشاگرشان منتقل کنند. فصلی که همیشه به گرمی و دلنشین‌بودن شهرت دارد و می‌تواند میزبان خیل عظیمی از خاطره‌ها باشد؛ بنابراین در تابستان سریال‌های کمدی و هیجان‌انگیز، جذاب‌تر از سریال‌های درام و رازآلود هستند. از سوی دیگر، شاید بیشتر سریال‌بین‌های حرفه‌ای تماشای سریال‌هایی که فضای سرد و تاریکی دارند را برای فصلی گرم با روز‌های طولانی و داغ مانند تابستان نمی‌پسندند.

بیشتر بخوانید: کدام فیلم‌ها بیشترین سرچ را در گوگل داشتند؟ +تصاویر

در ادامه چهار سریال مناسب برای تابستان را به شما معرفی می‌کنیم که در میان روز‌های گرم این فصل دوست‌داشتنی، زمان زیادی از شما نمی‌گیرند. از آن‌جایی که بخش عظیمی از داستان فیلم‌نامه این سریال‌ها براساس دیالوگ‌های کمدی و صحنه‌های اکشن شکل گرفته احتمالا درگیری ذهنی زیادی هم برای شما به همراه ندارند؛ بنابراین اگر دوست دارید با چند سریال جذاب و دوست‌داشتنی یک تابستان کرونایی، اما خاطره‌انگیز را تجربه کنید، شاید این پنج سریال عناوین مناسبی برای شما باشند.

Gravity Falls (آبشار جاذبه) نمره در سایت IMDB: ۸.۹ از ۱۰

اشتباه نکنید. اگرچه «آبشار جاذبه» یک انیمیشن کودکانه به نظر می‌رسد، اما شخصیت‌ها و فیلم‌نامه آن به شکلی هوشمندانه در سرگرم‌کردن تماشاگران بزرگسال هم موفق هستند. با یک انیمیشن مرموز و هیجان‌انگیز مواجه هستیم که لایه‌های آشکار و پنهانی از کمدی را یدک می‌کشد و هرگز از شگفت‌زده‌کردن تماشاگرش هم ترسی ندارد. این گنجینه ارزشمند از نکات جادویی و داستان‌های خارق‌العاده‌ای بهره می‌برد که در جذب‌کردن هر مخاطب منحصربه‌فردی، یک نقشه منحصربه‌فرد دارند.

به عبارت دیگر، «آبشار جاذبه» به تعداد تماشاگرانش هم راه‌های بی‌شماری برای ارتباط با آن‌ها ایجاد می‌کند؛ بنابراین با سریالی انیمیشنی مواجه هستیم که روی مرز باریکی از احساسات تلخ و شیرین حرکت می‌کند. گاهی ممکن است با تماشای یک اپیزود سریال «آبشار جاذبه» از شدت خنده بی‌هوش شوید و گاهی هم ممکن است آن‌‍قدر گریه کنید که تماشای ادامه سریال را غیرمنطقی بدانید.

شخصیت‌پردازی سریال به شخصیت‌های اصلی‌اش کمک می‌کند تا به معنای واقعی کلمه درگیر بحران‌های داستان شوند و این جذابیت‌های باورنکردنی هر تماشاگری را جذب خود می‌کند. فراموش نکنید که سریال دو نوع اپیزود کلی دارد. گروه اول، اپیزود‌هایی هستند که داستان اصلی سریال را به جلو می‌برند و گروه دوم اپیزود‌هایی لقب می‌گیرند که داستان‌های فرعی را روایت می‌کنند.

چرا باید سریال «آبشار جاذبه» را در تابستان تماشا کنیم؟ داستان سریال درباره یک خواهر و برادر دوقلویی به نام‌های دیپر و میبل پاین است که برای تعطیلات تابستان به شهر کوچک گرویتی فالز می‌روند. این شهر در نقطه‌ای دورافتاده و ناشناخته‌ای در میان جنگل‌های کاج و کوهستان‌های برفی قرار گرفته و عمو اِستن، عموی بزرگ بچه‌ها که آن‌جا زندگی می‌کند، از آن‌ها میزبانی می‌کند.

عمو استن صاحب یک مغازه توریستی است که با سوغاتی‌ها و محصولات تقلبی و جعلی از گردشگران منطقه پول می‌گیرد. اما گرویتی فالز یک شهر معمولی نیست. هر کجای این شهر دورافتاده موجودات مرموز و عجیبی زندگی می‌کنند که تعامل با آن‌ها می‌تواند خطرناک و عجیب باشد. این سریال در دو فصل پخش شد و در سال ۲۰۱۶ به پایان رسید.

Baby Daddy (پدر کوچولو) نمره در سایت IMDB: ۷.۳ از ۱۰

سریال «پدر کوچولو» یکی از دیده‌نشده‌ترین سیتکام‌های چند سال اخیر است. یک سریال کمدی جذاب که اگرچه داستان پیچیده و شخصیت‌های عمیق زیادی ندارد، اما به خوبی در ارتباط با تماشاگرش موفق است و داستان‌های کوچک و کمدی‌های کوچک‌تر آن هر بیننده‌ای را به خنده وا می‌دارد. این سریال از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۷ و در شش فصل و ۱۰۰ اپیزود پخش شد. اگر به سریال‌های کمدی علاقه دارید، سریال «پدر کوچولو» انتخابی منطقی به نظر می‌رسد.

چرا باید سریال «پدر کوچولو» را در تابستان تماشا کنیم؟ این سریال براساس سریالی تلویزیونی در دهه ۸۰ میلادی با نام «سه مرد و یک بچه» ساخته شده و داستان آن درباره پسری بیست و چند ساله به نام بنجامین است که در کنار برادر و دوستانش زندگی می‌کند. صبح یک روز به ظاهر معمولی، زنگ خانه بنجامین به صدا درمی‌آید و مرد داستان ما متوجه می‌شود یک نوزاد به همراه نامه‌ای که چرایی حضور او را توضیح می‌دهد، پشت در خانه منتظر او هستند. حالا بنجامین و خانواده کوچکش باید با سبک جدیدی از زندگی کنار بیایند که احتمالا برای آن‌ها باورکردنی نیست.

سریال مانند همه کمدی‌های سیتکام از دکور‌های ساختگی و خنده‌های تماشاگران استفاده می‌کند تا فضای تئاتری-کمدی‌اش را بیشتر نمایش دهد. اگر به دنبال یادگیری و تقویت زبان انگلیسی در تابستان ۹۹ هستید، سریال «پدر کوچولو» یک گزینه بی‌نظیر است، چون دیالوگ‌های پیچیده و دشواری ندارد و اصطلاحات ساده آن به گسترش دایره لغات شما کمک شایانی می‌کنند. شخصیت‌های سریال هم جز برای سرگرم‌کردن و خنداندن تماشاگر هیچ وظیفه‌ای ندارند و این یعنی با عنوانی خاطره‌انگیز روبرو هستیم که می‌تواند تابستان خوبی برای شما بسازد.

The Walking Dead (مردگان متحرک) نمره در سایت IMDB: ۸.۲ از ۱۰

وقتی از ژانر ترسناک در عناوین زامبی‌محور صحبت می‌کنیم، همه چیز به پیش و پس از پخش سریال «مردگان متحرک» تقسیم می‌شود. پخش این سریال از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و پس از ۱۰ سال و ۱۰ فصل و ۱۴۶ اپیزود هنوز هم ادامه دارد. این سریال شبکه AMC از همان ابتدای پخش محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد و سال‌ها رکورددار تعداد بیننده و دانلود‌های غیرقانونی بود. اگرچه «مردگان متحرک» در سال‌های اخیر از جذابیت‌های ابتدایی‌اش فاصله گرفته، اما هنوز هم سریال سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزی است.

چرا باید سریال «مردگان متحرک» را در تابستان تماشا کنیم؟ داستان این سریال درباره یک افسر پلیس است. او پس از آن که در یک بیمارستان به هوش می‌آید، متوجه می‌شود دنیای پیرامونش تغییرات بسیاری را تجربه کرده و یک ویروس مرگبار تمدن انسانی را نابود کرده و بسیاری از انسان‌ها را به زامبی‌های خونخواری تبدیل کرده که با کشتن مردم، آن‌ها را هم به زامبی تبدیل می‌کنند. این افسر پلیس در این دنیای آخرالزمانی باید به دنبال خانواده‌اش باشد.

اما آن‌چه از زامبی‌ها خطرناک‌تر است، انسان‌هایی هستند که در این دنیای بی‌نظم دلیلی برای قانون‌مداری ندارند؛ بنابراین داستان سریال به مرور از کلانتر فاصله می‌گیرد و به شخصیت‌هایی می‌پردازد که قرار است هیجان بیشتری به داستان تزریق کنند. به اعتقاد تماشاگران و منتقدان سریال «مردگان متحرک» چند فصل ابتدایی سریال، چون تمرکز دقیقی روی درگیری انسان‌ها و زامبی‌ها دارد، لقب یکی از سرگرم‌کننده‌ترین سریال‌های تاریخ را کسب می‌کند. با این حال فصل‌های اخیر سریال «مردگان متحرک» تقریبا از دنیای آخرالزمانی ابتدایی فاصله گرفته و بیشتر به روابط انسانی می‌پردازد.

تابستان کرونایی امسال یک فرصت مناسب برای تماشای «مردگان متحرک» است. هیجان بی‌نظیر سریال برای تماشای مداوم اپیزود‌های آن زیر باد خنک کولر می‌تواند به یک خاطره به‌یادماندنی تبدیل شود. به ویژه وقتی با یک سریال جذاب با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز مواجه هستیم، باید منتظر جذابیت بیشتر باشیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی ویروس کرونا فیلم سینمایی نظر می رسد مردگان متحرک آبشار جاذبه خاطره انگیز پدر کوچولو سریال ها شخصیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک

حمیدرضا کریمی فرد گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار مشترک به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق استان فارس اضافه شده است و در حال حاضر تعداد مشترکان به بیش از یک میلیون و پنجاه هزار مشترک رسیده است.

او از اجرای موفق برنامه‌های مدیریت مصرف در سال گذشته خبر داد و افزود: در تابستان سال ۱۴۰۲ با همکاری کلیه مشترکان در استان فارس توانستیم با موفقیت از پیک بار عبور نموده و به میزان ۴۱۰مگاوات کاهش مصرف در زمان اوج بار شبکه را داشته باشیم.

این مقام مسئول از مشارکت بیش از ۴۳ درصد مشترکان خوش مصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در برنامه‌های اوج بار تابستان سال قبل خبر داد و بیان داشت: از مجموع ۸۴۹ هزار و۸۷۷ قبض صادر شده برای مشترکان خانگی شهرستان‌های تحت پوشش این شرکت در استان فارس در بازه زمانی اول خرداد تا ۳۱ شهریور سال قبل، ۳۷۰ هزار و ۴۱۳ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و ۶۳ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند.

او با بیان این‌که همکاری همه مشترکان از جمله مشترکان کشاورزی، صنعتی، اداری، سایر مصارف و به ویژه مشترکان خانگی نقش قابل‌ملاحظه‌ای در حفظ پایداری شبکه سراسری برق به خصوص در ساعت اوج مصرف در تابستان گرم سال قبل داشت، ادامه داد: سال گذشته همه مشترکان خانگی حتی مشترکان پرمصرف در صورتی که مصرف برق خود را کاهش داده بودند، از پاداش ریالی بر روی قبض برق خود بهره‌مند می‌شدند.

کریمی فرد درخاتمه ابراز امیدواری کرد با همکاری کلیه مشترکان اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، اداری، کشاورزی و سایر مصارف بتوانیم از پیک بار تابستان سال جاری با موفقیت عبور کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • با شروع اردیبهشت به تماشای قدیمی‌ترین بارش شهابی بنشینید
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • واکنش فرهنگ وارشاد اسلامی استان به معرفی کرمان در سریال «نون خ»
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال