Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرپرست بورس منطقه‌ای فارس با بیان اینکه معاملات صندوق سرمایه‌گذاری دولتی دارا یکم از هفته اینده آغاز می‌شود،  گفت: معاملات ETF شامل سه بانک و دو شرکت بیمه دولتی است.

محمد کیامهر با بیان اینکه کد دارا یکم به عنوان نماد معامله می‌شود، افزود: افرادی که دارای کد بورسی هستند در سبد سرمایه‌گذاری، دارایی‌های آن‌ها قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: افرادی که کد بورسی ندارند نمی‌توانند دارا یکم را معامله کنند.

دولت در راستای واگذاری سهام خود در شرکت‌های دولتی و بانک‌ها اولین ETF صندوق قابل معامله بورسی به نام صندوق واسطه‌گری مالی یکم را طراحی و برای هر دارنده کدملی تا سقف ۲ میلیون تومان از طریق شبکه بانکی و بورس واگذار کرد و قرار شد واحد‌های این صندوق از هفته آینده در بورس قابل خرید و فروش باشد.

حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر، واحد‌ها و یونیت‌های نخستین صندوق ETF را خریداری کردند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری دولتی بورس منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۸ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۳۵۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و حواله آن با افزایش ۳۴۸ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۳۹ تومان افزایش قیمت به ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۹ تومان افزایش داشته است.

کد خبر 6088007 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • محرک جدید بورس
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • تحت چه شرایطی می‌توان معامله را فسخ کرد؟