Web Analytics Made Easy - Statcounter

میری گفت: ۱۰ الی ۱۲ تیر ماه سال جاری، همزمان با ایام پایانی دهه کرامت، کارگاه آموزشی ««سین جیم های خواستگاری» در محل کانون اسلامی خواهران همدان برگزار می‌شود.

«ساره میری»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون اسلامی خواهران همدان امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، از برگزاری برنامه‌هایعمومی معذور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان افزود: یکی از برنامه‌های شاخص این مجموعه در دهه کرامت، برگزاری کارگاه آموزشی«سین جیم‌های خواستگاری» ویژه دختران و پسران مجرد در آستانه ازدواج است.

وی اضافه کرد: کارگاه آموزشی-مهارتی«سین جیم‌های خواستگاری» با هدف ترویج ازدواج آسان و ارتقا مهارت‌های زندگی جوانان برای داشتن زندگی شاد و سالم در آینده است.

میری با اشاره به اینکه این در این کارگاه سه تن از اساتید مجرب، به بیان مطالب آموزشی مرتبط با موضوع خواستگاری و ازدواج خواهند پرداخت گفت: این کارگاه، 10 الی 12 تیر ماه سال جاری، همزمان با ایام پایانی دهه کرامت در محل کانون اسلامی خواهران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نحوه ثبت نام به صورت پیامکی است گفت: علاقمندان می‌توانند نام و نام خانوادگی و تحصیلات خود را به شماره 09224986938 پیامک کنند، در صورت باقی ماندن ظرفیت خالی، ثبت نام آنان انجام خواهد شد.

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان یادآور شد: ازدواج زمینه رشد چندین برابری را برای انسان فراهم می‌کند و این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که زوجین خوشبختی را برای یکدیگر بخواهند.

 وی با اشاره به اینکه آشنایی با مهارت‌های زندگی، می‌تواند موجب خوشبختی یک زوج شود خاطر نشان کرد: یک زندگی که فرد خود را برای خوشبختی و سعادت طرف مقابل فدا می‌کند، لحظه به لحظه عبادت در راه خداست.

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور

ایسنا/لرستان مدیرکل امور استان‌های ستاد مساجد کشور گفت: لرستان در افزایش شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رتبه نخست را در کشور دارد و این یکی از مطالبات ریاست جمهوری است که در همه مساجد کانون ایجاد شود.

امیرحسین خورشیدی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت رویکرد دولت سیزدهم نسبت به ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکرد نگاه دولت سیزدهم نسبت به تعالی جایگاه مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری سیاست‌گذاری تبیینی داشته است.

مدیرکل امور استان‌های ستاد مساجد کشور به اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را گامی در جهت تحقق نهضت بازگشت به مسجد دانست.

وی بیان کرد: با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های مختلف در قالب شهید آوینی سهم مشخصی برای ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است.

خورشیدی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۰ برنامه ملی از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد در ۱۰ استان کشور میزبانی می‌شوند، بیان کرد: این آمادگی وجود دارد براساس ظرفیت‌های موجود در استان لرستان میزبانی یکی از این برنامه‌ها نیز به لرستان واگذار شود.

وی به اجرای طرح «هر هفته یک محفل قرآنی» اشاره کرد و افزود: در گام نخست این طرح در ۴۰ هفته با حضور قاریان ملی و بین‌المللی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این دیدار حمایت و پشتیبانی مسئولان را از کانون‌های مساجد را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: در کنار روحیه جهادی تیم کانون‌های مساجد لرستان، همراهی مسئولان کار فرهنگی و هنری مساجد را تسهیل می‌کند و رونق فعالیت‌ها را به همراه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فلسطین؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • نشانه‌های طلایی ازدواج هوشیارانه
  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • صمیمیت معنوی در ازدواج چیست؟
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد