Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@16:31:35 GMT

رنگ‌آمیزی و بهسازی ایستگاه‌های تاکسی اصفهان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۹۳۰۹

رنگ‌آمیزی و بهسازی ایستگاه‌های تاکسی اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از آغاز رنگ آمیزی و بهسازی ایستگاه‌های تاکسی شهر توریستی نصف جهان برای نخستین بار خبر داد و گفت: این اقدام جذابیت بصری به ایستگاه های تاکسی خواهد داد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خطوط ایستگاه‌های تاکسی در کنار راه‌های همراه با تابلوهای ایستگاه‌های خط کشی انجام می‌شود و توقف و ایستادن بر روی آنها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خطوط شطرنجی، افزود: در تقاطع‌ها و یا خیابان‌هایی که خطوط شطرنجی زرد و سیاه کشیده شده است هنگامی که امکان تخلیه بار ترافیک وجود ندارد، حتی با وجود مجاز بودن عبور، رانندگان باید پیش از این خطوط توقف کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از توزیع دو هزار بسته معیشتی رایگان بین رانندگان تاکسی این کلانشهر خبر داد و گفت: هزینه اجرای پروژه در مرحله نخست افزون بر شش میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: بسته‌های معیشتی با مساعدت سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان و ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در مرحله اول بین رانندگان تاکسی توزیع شد.

منوچهری تصریح کرد: مراحل بعدی اجرای این پروژه با حمایت شهرداری اصفهان و پیگیری سازمان تاکسیرانی در حال مذاکره است که اطلاع رسانی به زودی انجام خواهد شد.

وی از توزیع رایگان مایع ضدعفونی کردن تاکسی‌های شهر اصفهان با هزینه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال در بین رانندگان خبر داد و گفت: توزیع رایگان ماسک و دستکش و تحویل رایگان مایع و دستگاه ضد عفونی کردن تاکسی‌ها به رؤسای خطوط برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان برای شکایت از رانندگان تاکسی که از طرح الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی برای سوار کردن حداکثر سه مسافر را رعایت نمی‌کنند، مراتب را با شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰، ۱۳۷ یا فضای مجازی به نشانی Taxikhabar@ اطلاع دهند.

کد خبر 430125

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان تاكسيراني اصفهان شهرداری اصفهان شهر کلانشهر رنگ آمیزی خیابان تاکسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تاکسیرانی شهرداری اصفهان ایستگاه های تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در اپلیکیشن اصفهان من، امکان بهره‌مندی شهروندان از سرویس مسیریابی خطوط حمل‌ونقل همگانی به‌صورت مکان‌مند فراهم شده است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیریابی به‌صورت حمل‌ونقل همگانی در اپلیکیشن اصفهان من اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با انتخاب موقعیت فعلی خود یا تعیین مبدا و مقصد مورد نظر، مسیر سفر خود بر روی نقشه را مشخص کنند و با بهره‌وری از این امکان از مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی شامل خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس آگاه شوند، همچنین با مشاهده گام‌های مسیر، از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: با استفاده از این سرویس، امکان جابه‌جایی شهروندان بر اساس آخرین تغییرات خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان فراهم شده است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی بین مبدا و مقصد موردنظر با قید جزئیات و شرح گام‌های مسیر، همچنین فاصله بین ایستگاه‌ها و تغییرات خطوط طی سفر به صورت داده‌های مکان‌مند روی نقشه‌های اپلیکیشن «اصفهان من» قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

فردانی بیان کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن اصفهان من را از کافه بازار یا از نشانی app.isfahan.ir/dn دانلود یا نسخه تحت وب آن را استفاده کنند.

کد خبر 746500

دیگر خبرها

  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • (تصویر) بانوی قاجاری که واردکننده تاکسی به تهران بود
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند