Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - استاندار همدان گفت: در حال حاضر مقدمات ۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در نهاوند ایجاد شده است.

به گزارش قدس آنلاین ، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی یک پروژه سرمایه گذاری در نهاوند گفت: نهاوند ظرفیت‌های فوق العاده ای در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و معدنی دارد.

استاندارهمدان با بیان اینکه نهاوند شایسته همه خدمات است و باید به ظرفیت‌ها توجه شود، گفت: بعد از انقلاب در این زمینه بسیار کار شده اما نیازهای نهاوند بیش از اینها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه در نهاوند پروژه‌های خوبی را در دستور کار است اما امیدواریم با نگاه خوب دولت و مجلس کارهای بهتری انجام شود، گفت: در حوزه اقتصاد و معیشت دارای برنامه منسجم در استان همدان و شهرستان نهاوند هستیم.

کف سرمایه گذاری در استان همدان طی سه سال آینده سالانه ۱۵ هزار میلیاردتومان با ایجاد ۲۰ هزار شغل خواهد بودشاهرخی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده کف سرمایه گذاری در استان همدان طی سه سال آینده سالانه ۱۵ هزار میلیاردتومان با ایجاد ۲۰ هزار شغل خواهد بود که خوشبختانه این مهم در سال ۹۸ محقق شده است.

وی گفت: سهم نهاوند در سند راهبردی توسعه استان همدان میانگین ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است که طی سه سال ۱۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام و ۶ هزار شغل ایجاد می‌شود.

استاندار همدان گفت: در حال حاضر مقدمات ۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در نهاوند ایجاد شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار همدان سرمایه گذاری میلیارد تومان سرمایه گذاری سرمایه گذاری در نهاوند استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین همدان، احمد شانیان گفت: با توجه به کریدور غرب کشور بودن استان همدان، نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در توسعه و رونق تولید و تجارت در این استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان فعال کردن انجمن صنعت پخش در سطح استان را ضروری دانست و افزود: برای ساماندهی و نظام‌مند شدن و رفع مشکلات و موانع فعالان این صنف را پشتیبانی خواهیم کرد.

شانیان با اشاره به ضرورت ایجاد شهرک تخصصی پخش کالا در همدان مطرح کرد: راه‌اندازی نخستین شهرک تخصصی پخش در همدان موجب استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت‌های تجاری و تولیدی استان به ویژه در غرب کشور می‌شود و بی‌تردید اثرات مثبتی در زمینه صادرات و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.

مدیرکل صمت استان همدان با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در دولت سیزدهم یادآور شد: دولت مردمی تلاش دارد رشد و تعالی بازار و اقتصاد را با مشارکت و همراهی مردم محقق کند.

دیگر خبرها

  • کوراش کاران نهاوندی راهی مسابقات آسیایی و جهانی شدند 
  • گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • شهرک نیروگاه خورشیدی در همدان ایجاد می‌شود
  • فعالیت ۵۰ واحد پرورش ماهی در شهرستان رزن