Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر با دیدار استقلال-فولاد آغاز خواهد شد.

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/4/5؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

فولاد خوزستان 2-1 استقلال تهران/ سه امتیازی که با سه کارت قرمز پرید

در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در بازی معوقه از هفته هفدهم، دو تیم استقلال و فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 2-1 به سود فولاد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موسی کولیبالی و مجتبی نجاریان برای فولاد گلزنی کردند و روزبه چشمی برای استقلال گلزنی کرد. همچنین فرهاد مجیدی، علی کریمی و عارف غلامی اخراج شدند.

مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس به کرونا مبتلا شد

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس به کرونا مبتلا شد. بازیکنان پرسپولیس دو روز پیش تست کرونا داده بودند که پاسخ همگی آنها منفی شده بود اما در تستی که روز گذشته از اعضای این باشگاه به عمل آمده، تست مربوط به مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست این باشگاه مثبت شده است. رضا یلوه، مدیر اقتصادی این باشگاه نیز هفته گذشته تست کرونایش مثبت شده بود که در تست روز گذشته، منفی شد.

بعد از اعلام تست مثبت کرونای صفایی فراهانی و مهدی مناجاتی، اکنون خبر رسیده که مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز تست کرونایش مثبت شده و به همین منظور قرنطینه شده است.

رامین رضاییان به حواشی جنجالی پیرامون خود واکنش نشان داد

رامین رضاییان بازیکن ملی پوش تیم الشحانیه قطر، در واکنش به حواشی اخیر استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

متن استوری منتشر شده توسط رامین رضاییان بدین شرح است:

شمایی که به دروغ می نویسید و شایعه درست می کنید چطور می توانید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشید؟ روزی متوجه خواهید شد که هر چیزی شنیدید را نباید باور کنید و بدتر این که به سطح جامعه بکشانید. هر چند که به رغم همه جوی سازی هایتان پیام هایی که از مردم به من می رسد نشان می دهد نقشه هایتان بی اثر بوده. دیدارمان به زودی در پیشگاه عدالت.... فرزند کوچک ملت رامین رضاییان

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 24 ژوئن 2020

کای هاورتس می خواهد در این تابستان از بایر لورکوزن جدا شود. قیمت او صد میلیون یورو تعیین شده است. (بیلد)

با وجود شایعات مطرح شده، بایرن مونیخ علاقه ای به جذب اشرف حکیمی ندارد زیرا مدیران این تیم معتقدند توانایی های دفاعی او برای بازی در سیستم چهار دفاعه به اندازه کافی خوب نیست. (بیلد)

بایرن مونیخ می خواهد تا پایان فصل 20-2019 لیگ قهرمانان اروپا، قرارداد قرضی ایوان پریشیچ و فیلیپه کوتینیو را تمدید کند. (بیلد)

میشائیل تسورک، مدیر ورزشی دورتموند قراردادش را تا سال 2022 با این باشگاه تمدید کرد. (وب سایت دورتموند)

مذاکرات بایرن مونیخ و منچسترسیتی بر سر انتقال لروی سانه متوقف شده است. بایرن مونیخ پیشنهادش را 40 میلیون یورو بالاتر نمی برد و منچسترسیتی به این رقم رضایت نمی دهد. (بیلد)

آگوستو فرناندز، هافبک سابق اتلتیکو مادرید و تیم ملی آرژانتین از بیجینگ رنه چین به کادیز اسپانیا پیوست. کادیز در آستانه صعود به لالیگا است. (وب سایت کادیز)

مدیران دورتموند قصد اخراج لوسین فاوره را ندارند و این سرمربی سوئیسی به احتمال بالا در فصل آینده هم سرمربی دورتموند خواهد ماند. (بیلد)

قرارداد داوید لوئیز با آرسنال تا سال 2021 تمدید شد. پابلو ماری و سدریک سوارس نیز قراردادهای بلند مدتی به آرسنال به امضا رساندند و قرارداد قرضی دنی سبایوس با این باشگاه تا پایان فصل 20-2019 تمدید شد. (وب سایت آرسنال)

لیون در آستانه توافق شخصی با مامادو ساخو، مدافع فرانسوی کریستال پالاس قرار دارد. (اسکای اسپورتس)

تیاگو آلکانتارا از تصمیمش برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ منصرف شده است. لیورپول در نظر دارد این هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ را به خدمت گیرد. (بیلد)

یوونتوس و بارسلونا در آستانه نهایی کردن معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ هستند. ارزش آرتور 75 میلیون یورو و ارزش پیانیچ 60 میلیون یورو است. برای نهایی شدن معاوضه، پاسخ مثبت آرتور مانده است که انتظار می رود آرتور به زودی به یووه چراغ سبز نشان دهد. (جانلوکا دی مارتزیو)

روند مذاکرات اینتر با هلاس ورونا برای جذب ماراش کومبولا، مدافع 20 ساله آلبانیایی کند شده و لاتزیو خواهان جذب کومبولا شده است. (جانلوکا دی مارتزیو)

میلان برای جذب تیاگو سیلوا مذاکره ای نداشته است. هدف این روزهای میلان جذب آدولفو گایچ، مهاجم 19 ساله آرژانتینی سن لورنزو است. (جانلوکا دی مارتزیو)

میلان در تلاش است قرارداد جانلوییجی دوناروما را تمدید کند. (جانلوکا دی مارتزیو)

لایپزیش با بنجامین هنریشز، مدافع کناری 23 ساله آلمانی موناکو به توافق شخصی رسید. (بیلد)

لسترسیتی با ویلیام کاروالیو، هافبک دفاعی رئال بتیس و تیم ملی پرتغال به توافق شخصی رسیده است. (مارکا)

فوتبال در اروپا

لیگ برتر:

منچستر یونایتد 3-0 شفیلد یونایتد

نیوکاسل 1-1 استون ویلا

نوریچ 0-1 اورتون

ولورهمپتون 1-0 بورنموث

لیورپول 4-0 کریستال پالاس

لالیگا:

آلاوز 0-1 اوساسونا

رئال سوسیداد 0-1 سلتاویگو

رئال مادرید 2-0 مایورکا

سری آ:

اینتر 3-3 ساسولو

آتالانتا 3-2 لاتزیو

رم 2-1 سمپدوریا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟