Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@16:29:16 GMT

آخرین آمار قربانیان کرونا در آمریکا

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۹۶۸۸

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، با مرگ 752 نفر در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 122 هزار نفر رسید. ناطقان: طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ ۷۵۲ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۲۱ هزار و ۹۶۹ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که ۳۳ هزار و ۵۱۵ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شدند و مجموع مبتلایان به «کووید-۱۹» در این کشور به دو میلیون و ۳۸۰ هزار و ۴۵۲ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا تا حدودی کاهش داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را دو میلیون و ۴۶۲ هزار و ۵۵۴ نفر و مجموع قربانیان آن را ۱۲۴ هزار و ۲۸۱ نفر گزارش کرد. ایالت نیویورک با ۴۱۳ هزار و ۳۵۵ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۳۴۶ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، تاکنون دستکم ۹ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۸۰۰ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۴۸۲ هزار و ۱۲۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و چهار میلیون و ۷۲۹ هزار و ۴۲۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد. منبع: فارس برچسب ها: امار ، قربانیان ، کرونا ، مبتلایان ، امریکا ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امار قربانیان کرونا مبتلایان امریکا ناطقان قربانیان کرونا جانز هاپکینز آمار و ارقام ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • موشن‌گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد