Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با «آندره دودا» همتای لهستانی خود گفت که شماری از ۱۰ هزار نیروی نظامی ایالات متحده پس از خروج از آلمان به لهستان اعزام می‌شوند.

درباره تعداد نیروهایی که قرار است از آلمان به لهستان منتقل شوند، اظهارنظری نشده است.

وی در این‌باره گفت که ما نیروهای خود را در آلمان کاهش خواهیم داد و برخی از این نیروها به خانه باز خواهند گشت و شماری نیز به مکا‌ن‌های دیگری می‌روند و لهستان یکی از این مکان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آسوشیتدپرس، رئیس جمهوری آمریکا پیشتر گفته بود که به وزارت دفاع دستور داده تعداد نظامیان آمریکایی مستقر در آلمان را از حدود ۳۵ هزار به ۲۵ هزار نفر کاهش دهد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نظامیان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت دوباره شولتز با ارسال موشک تاروس و اعزام نیرو به اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان بار دیگر مخالفت خود را با تامین موشک دوربرد تاروس برای اوکراین و اعزام نیروی زمینی به این کشور، اعلام کرد.

شولتز در گفت‌وگو با یک روزنامه داخلی ضمن تاکید بر مواضع قبلی‌اش درباره ارسال موشک و اعزام نیرو به اوکراین، گفت: علاوه بر این، به عنوان رییس دولت باید مسئولیت مسائل مرتبط با جنگ و صلح و امنیت اروپا را نیز برعهده بگیرم و این مسئولیت‌ به موشک تاروس نیز مربوط می‌شود.

وی افزود: به موازات حمایت قاطعانه از اوکراین، یک موضوع برای من اهمیت دارد و آن هم این است که «ما برای جلوگیری از تشدید این جنگ، نهایت تلاش‌مان را خواهیم کرد و منظورم جنگ بین روسیه و ناتو است.»

صدراعظم آلمان اضافه کرد: سربازان‌مان را به اوکراین اعزام نخواهیم کرد و علاوه بر این، برای ارسال هر کدام از بسته‌های تسلیحاتی، تمام جوانب را به فراخور موقعیت تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و به همین دلیل تصمیمم را درباره(موشک تاروس و اعزام نیرو) گرفته‌ام.

وی در ادامه مدعی شد که هیچ کشوری در اروپا به اندازه آلمان از اوکراین حمایت تسلیحاتی نکرده است و یادآور شد: ما از حیث مهمات و تسلیحات، به تنهایی ۲۸ میلیارد یورو هزینه کردیم و این بیشتر از هزینه مجموع کشورهای دیگر است و به این حمایت تا زمانی که نیاز باشد، ادامه خواهیم داد.

شولتز بارها با ارسال موشک تاروس به اوکراین مخالفت کرده است. به گفته وی، استفاده بهینه از این موشک‌ها نیازمند مشارکت و مداخله پرسنل نظامی آلمان است و این دقیقا همان خط قرمزی است که او به هیچ عنوان تمایلی به عبور از آن را ندارد. اتحادیه اروپا، شولتز را به «عدم صداقت و سوءاستفاده از ترس‌های مردم آلمان» متهم کرده است.

کد خبر 6063957

دیگر خبرها

  • مخالفت دوباره شولتز با ارسال موشک تاروس و اعزام نیرو به اوکراین
  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین
  • کی‌یف: احتمال استقرار نظامیان اروپایی در اوکراین وجود دارد
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم
  • لهستان به یورو 2024 صعود کرد
  • رئیس گشت مرزی آمریکا: اوضاع مرز با مکزیک تهدیدی علیه امنیت ما است