Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری چهارشنبه شب در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: امروز یکی از مسائل بسیار مهم و دغدغه بسیاری از خانواده ها مسکن است و هزینه های گزافی را سالانه مردم برای اجاره بهای منازل خود پرداخت می کنند.

وی افزود: دولت توجه ویژه ای به تامین مسکن مردم داشته و از این روی علی رغم تحریم های ظالمانه دشمن و مشکلات موجود، اقدام به اجرای طرح ملی مسکن در اکثر نقاط کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در شهرهای یاسوج و سی سخت، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی موظفند نسبت به واگذار یو تحویل اراضی مازاد شان به راه و شهرسازی اقدام کنند.

کلانتری بیان کرد: مکان در نظر گرفته شده برای اجرای طرح ملی مسکن در شهر دهدشت توسط اداره کل راه و شهر سازی استان حوالی مسکن مهر این شهر در نظر گرفته شده است اما برخی مسئولان متولی خواهان بازبینی مجدد این جانمایی هستند.

وی ابراز داشت: باید اما و اگر های موجود در خصوص جانمایی اجرای طرح ملی مسکن در شهر دهدشت در نشستی کارشناسی و بررسی شود و در صورت نیاز نسبت به تغییر این مکان اقدام لازم صورت گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال جهش مطلوبی در خصوص توسعه مسکن در استان خواهیم داشت به گونه ای که ۳ هزار و ۵۰۰ مسکن برای محرومان، ۳ هزار و ۳۰۰ مسکن برای زلزله زدگان خسارت دیده، ۷۰۶ واحد برای سیل زدگان خسارت دیده، ۴ هزار و ۱۴۲ واحد در طرح ملی مسکن و دیگر موارد ایجاد خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش بر این است که ۴ هزار و ۱۴۲ واحد مسکونی در این استان به سرانجام برسد و هم اینک از این تعداد ۱۱۸۶ مورد مربوط به واگذاری بنیاد مسکن و ۴۰۰ واحد واگذاری ۹۹ ساله است.

پژمان نیک اقبالی ابراز داشت:برای اجرای طرح ملی مسکن در این استان کمبود بیش از ۱۴.۵ هکتار زمین وجود دارد که حدود ۱۰ هکتار از این میزان در شهر یاسوج نیاز است.

وی بیان کرد: کار اجرای طرح ملی مسکن در شهرهای استان به دلایل متفاوت از جمله نبود زمین، وجود معارضات، همکاری نکردن شهرداری ها در صدور پروانه و عوامل دیگر در حال رکود است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای جبران زمین در شهرهای سی سخت و یاسوج می توان از زمین های مازاد و اراضی دستگاه های دولتی بهره برد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد یاسوج مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یاسوج مسکن کهگیلویه وبویراحمد یاسوج مسکن اجرای طرح ملی مسکن در شهر کهگیلویه و بویراحمد راه و شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴ هزار طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در استان گفت: آبخیزداری به عنوان یک عامل تجدید شونده و زیرساخت توسعه هر کشور و جامعه است که با بهره‌برداری اصولی، علمی و پایدار از منابع طبیعی در بستر زمان پایدار می‌شود.
احمدی افزود: بهره‌برداری غیراصولی از منابع طبیعی موجب بحران کم‌آبی، وقوع سیل‌های ویرانگر، هدر رفت خاک حاصلخیز، از بین رفتن کیفیت آب‌ها از نظر فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی، پر شدن مخازن سد‌ها و تأسیسات آبی از رسوب و لغزش زمین شود.. وی گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری در کنترل و مهار سیلاب، کنترل فرسایش خاک، کاهش خسارت‌های ناشی از سیلاب، توسعه و تقویت پوشش گیاهی کنترل هرز آب‌ها، تغذیه سفره‌های زیرزمینی، تغذیه سفر‌های زیرزمینی و افزایش آب رودخانه و چشمه تأثیرگذار است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای این طرح‌ها در چهارمحال و بختیاری با توجه به توپوگرافی منطقه و بالا بودن میزان فرسایش خاک به عنوان یک ضرورت است.
عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری در سه بخش بیومکانیک، بیولوژیک و مکانیک از جمله مرتعداری، جنگل‌کاری، ایجاد و افزایش پوشش گیاهی و فضای سبز و، احداث بند و سد خاکی به منظور جلوگیری و کاهش عوامل تخریب منابع طبیعی از جمله سیل، خشکسالی، تغییر اقلیم، مقابله با کمبود و بحران آب و بیابان‌زایی اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بازار مسکن امسال به کدام سو می رود؟ | نگاه مسکن به بازارهای موازی
  • اولویت امسال دولت واگذاری پروژه‌های مسکونی به مردم است
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • احداث ۴ هزار طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می‌دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می‌شود!
  • مومنی، اقتصاددان: خدا رحم کرده قیمت ارز را کنترل کردید!
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می شود! / اوضاع به نام تولید اما کاملا به کام رباخواران است / نهادهای نظارتی کجا هستند؟
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد