Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولگنار سولسشایر از رقم خوردن اولین هت‌تریک یک بازیکن منچستریونایتد در دوران مربیگری او در اولدترافورد بسیار خوشحال است. ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر پس از برتری 3 -صفر خانگی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از روند بازی شاگردان خود ابراز رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد ابتدا گفت: کیفیت پوگبا باعث بهبود اوضاع تیم شد. او  تصمیمات خوبی گرفت، پاس‌های دقیقی  فرستاد و توپ گرفتن از این بازیکن  سخت بود. خیلی خوشحالم که می‌توانیم دقایق بیشتری  شاهد حضور پل در زمین باشیم. اجازه بدهید ببینیم در هفته‌های ‌آینده چه کارهایی می‌توانیم انجام بدهیم. 

او  درباره مهاجم فرانسوی‌اش که  به اولین بازیکن رقم زننده یک هت‌تریک برای منچستریونایتد در دوران مربیگری او در اولدترافورد تبدیل شد،  افزود: خیلی برای مارسیال خوشحالم. در صحنه  دو گل اول، درون محوطه جریمه آماده دریافت سانترها بود. با آنتونی خیلی در مورد تحرکش درون زمین و صبور بودن درون محوطه جریمه کار کردیم چرا که بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند  از محوطه جریمه هم خارج شود. وان بیساکا قبلاً یک بازیکن کناری بود و  دائما در حال پیشرفت است. او سال‌های  زیادی در پست مدافع کناری بازی نکرده  و در آینده بهتر خواهد شد. 

سولسشایر در پایان تصریح کرد: امروز به اندازه کافی برای برنده شدن با تعداد گل‌های بیشتر  موقعیت ساختیم. در دیگر بازی‌ها هم به اندازه کافی برای برنده شدن فرصت ایجاد کردیم اما از آن‌ها  بهره نبردیم. هنوز جای پیشرفت داریم  و  باید از فرصت‌ها  استفاده کنیم. در مورد پاس‌های  آخر هم به  دقت بیشتری نیاز داریم.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر اولگنار سولسشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع

ترنت الکساندر آرنولد که بخشی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در حال بازیابی فرم بازی‌ خود است. 

طرفداری | لیورپول در روز درخشان ترنت الکساندر آرنولد مقابل فولام به برتری رسید.

ترنت الکساندر آرنولد که مقابل فولام با یک ضربه ایستگاهی به گل رسیده بود، اکنون به عنوان یک مدافع روی 100 گل لیورپول نقش مستقیم ایفا کرده است. مدافع 25 ساله در مجموع 305 بازی در تمامی رقابت‌ها 19 گل و 81 پاس گل با پیراهن قرمزها به ثبت رسانده است. به گزارش اسکواکا؛ از فصل 18-2017، آرنولد بیش از هر مدافعی در لیگ برتر در گل‌های یک تیم نقش داشته است (73). او طی این مدت در آمارهای زیر نیز در بین مدافعان لیگ برتر رکورددار محسوب می‌شود:

بیشترین پاس به داخل محوطه جریمه  خلق بیشترین موقعیت گل خلق بیشترین موقعیت مسجل گلزنی  بیشترین پاس گل  بیشترین گل از خارج از محوطه جریمه  

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • ببینید | اسطوره پرواز در محوطه جریمه
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • خاطره زیدان زنده شد: کنترل شوت 75 متری! (عکس)‏