Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه سپاه، سپاه انقلاب اسلامی است افزود: سپاه اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب نیست بلکه سپاه به دنبال انسجام بوده و نگاه سپاه با ما و بر ما نیست.

سردار "حسین معروفی" صبح امروز پنجم تیرماه در دیدار مجمع نمایندگان استان با وی گفت: در مجلس یازدهم باید انسجام محسوسی به وجود آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متاسفانه برخی‌ها به دنبال این بودند که مجلس یازدهم را ضعیف نشان دهند که خوشبختانه تاکنون اعضای مجلس شورای اسلامی هوشمندانه رفتار کرده‌اند و امیدواریم با یک انسجام مثال زدنی، عملکردی در خور شان انقلاب اسلامی داشته باشید.

وی با تاکید برآنکه فرهنگ انسجام باید زمزمه مجلس یازدهم باشد، تصریح کرد: فلسفه مجمع، یک صدا بودن است، باید در سیاست‌گذاری‌هایمان راهبردی ببینیم منافع منطقه‌ای در نظر گرفته شود و نقطه‌ای عمل کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خط قرمزهای دارد اما اینکه چه کسی به چه کسی رای داده به ما ربطی ندارد، بیان کرد: سپاه، سپاه انقلاب اسلامی است. سپاه اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب نیست بلکه سپاه به دنبال انسجام بوده و نگاه سپاه، نگاه با ما و بر ما نیست.

وی با تاکید بر اینکه یکی از خط قرمزهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم می باشند اظهار کرد: ما آتش به اختیار هستیم و همواره در خدمت مردم خواهیم بود. به غیر از سلاح و مهمات، دیگر هر آنچه در سپاه است متعلق به مردم بوده و سپاه جان پناه مردم و سد بلای مردم و ولایت خواهد بود.

معروفی عمل سپاه در بحران‌ها را عمل‌گرایی عنوان کرد و اظهار کرد: به هیچ عنوان نگاهی قومی و مذهبی در خدمت به مردم در سپاه وجود ندارد. برای ما اصلا مهم نیست که مردم به چه کسی رای داده‌اند. در بحران برای ما فرقی ندارد که چه کسانی دچار بحران شده‌اند؛ برای ما خود مردم مهم هستند و در مواقع بحرانی صرفا به فکر امدادرسانی به مردم هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اقدام اخیر سپاه در خرید پیاز کشاورزان جنوب استان کرمان بیان کرد: باید دست دلال را قطع کرد. چرا نباید اجازه دهیم نان به سفره مردم برود و این اقدام سپاه برای خرید محوصلات پیاز کشاورزان جنوب استان کرمان نیز برای حذف دلالی ها بوده که امیدواریم در سال های آینده با برنامه ریزی مناسب دیگر شاهد چنین وضعیتی برای کشاورزان جنوب استان کرمان در فصل برداشت محصولات آنها نباشیم.

وی با اشاره به اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در سیل ابتدای سال جاری در جنوب و شرق استان و همچنین شهرستان کرمان اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد سپاه ثارالله استان عملیات تکمیل سیل بند جیرفت تا پشت جازموریان را ادامه دهد که امیدواریم با تکمیل این سیل بند دیگر شاهد وقوع سیلاب در این منطقه نباشیم

فرمانده سپاه ثارالله استان خطاب به نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده به هیچ نماینده‌ای در رابطه با هیچ شخص خاصی زنگ نخواهم زد و اگر تماسی با شما داشته باشم ضرفا برای منافع مردم، نظام و مکتب حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

معروفی در بخش دیگری از صحبت های خود به تشریح و تبیین شخصیت شهید سلیمانی پرداخت و با تاکید بر اینکه قله مکتب حاج قاسم سلیمانی، کرمان است افزود: نمی‌گذاریم شهید حاج قاسم سلیمانی صرفا در یک نام و خاطره خلاصه شود، شهید سلیمانی یک مکتب بوده و این مکتب نیز تنها در جبهه مقاومت خلاصه نمی‌شود لذا عقبه، گذشته و حال را باید در این راه در نظر بگیریم.

وی با اشاره به ثبت ملی اردوی راهیان نور شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را به مدارس و دانشگاه‌ها برده و این مکتب را از طریق مدرسه و دانشگاه وارد خانواده ها و جامعه کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تشریح جزییات برنامه های اردوی راهیان نور شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در این طرح، مجموعه بیت‌الزهرا(س) را به محل روایت‌گری تبدیل کرده ضمن آنکه موزه دفاع مقدس که توسط شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شده در این برنامه های اردویی قرار گرفته است ضمن آنکه مجوز لازم برای راه‌اندازی موزه شهید سلیمانی در کرمان را نیز اخذ کردیم و بنا داریم زندگی ۲۱ ساله حاج قاسم را در این موزه به نمایش بگذاریم

وی با اشاره به ظرفیت‌های نمایندگان استان، در ادامه خطاب به نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه راهبردی برای ساری و جاری کردن مکتب حاج قاسم به ما کمک کنید.

معروفی همچننی در پایان با اشاره به برنامه ریزی های سپاه ثارالله استان کرمان برای برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: برای سالگرد شهید سلیمانی، ۸ برنامه تعریف کردیم که برای اجرای این برنامه‌ها دو سناریو در شرایط کرونایی و یا بدون کرونا تعریف و تدوین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه ثارالله شهید سلیمانی اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حاج قاسم سلیمانی نمایندگان استان استان کرمان انقلاب اسلامی مکتب حاج قاسم شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود

شهردار اصفهان گفت: ریسباف باید موزه ملی اصفهان شود، این اراده در دولت‌مردان شهر ایجاد شده، اکنون شما هنرمندان باید کمک کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با مدیر کل ارشاد و هنرمندان اظهار کرد: اگر ارشاد بتواند تشریفات قانونی را حل کند، شهرداری آمادگی دارد پنج زمین را برای احداث پلاتو اختصاص دهد، احداث با شهرداری، تشریفات اداری و قانونی با ارشاد و بهره‌برداری با سرمایه‌گذار است.

وی با اشاره به اجرای گالری‌های هنری در مترو افزود: شهرداری آمادگی فراهم کردن زیرساخت و سازه‌ها را دارد، باید در انتخاب و نوبت‌دهی مدیریت انجام شود تا شهرداری درگیر نشود.

شهردار اصفهان با اشاره به صندوق حمایت از تولید آثار هنری، گفت: شهرداری به‌عنوان تسهیل‌گر در این امر آماده همکاری است، صندوق ایجاد و احداث شود، بخشی را شهرداری سرمایه‌گذاری می‌کند و سایر ارگان‌ها نیز باید به کمک بیایند، در بودجه شهرداری برای این منظور ردیف در نظر گرفته شده، اما در صورتی که بقیه ورود کنند کار به سرانجام می‌رسد.

قاسم‌زاده با تاکید بر رعایت کپی رایت آثار هنری، تصریح کرد: شهرداری برای استفاده از آثار هنری همیشه حق هنرمند را پرداخت کرده است، اما اگر غفلتی صورت گرفته و رعایت نشده اطلاع دهید تا اعاده حق شود.

وی با اشاره به کارخانه ریسباف، خاطرنشان کرد: قرار است در هفته فرهنگی اصفهان این مجموعه بازگشایی شود و در محوطه یک رخداد فرهنگی برگزار شود، با همکاری استانداری، شهرداری و اداره ارشاد تلاش می‌شود تا این مجموعه به میراث فرهنگی شهر و بزرگترین موزه شهر و حتی کشور تبدیل شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در هفته جاری مجموعه ریسباف به شهرداری تحویل داده می‌شود و همزمان با بهره‌برداری مرمت آن نیز انجام می‌شود، افزود: در نهایت تبدیل به مکانی می‌شود که جزو رؤیای شهر بوده است.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه همه باید در کنار هم از هویت شهر دفاع کنیم، ادامه داد: در رمزگشایی تمدن صفویه یکی از رموز این بود که عالم، هنرمند و سیاست‌مدار زبان یکدیگر را فهمیدند اگر یکی از این سه ضلع نبود نقش جهان خلق نمی‌شد، در حال حاضر نیز اگر در اصفهان بخواهیم آثار هنری خلق کنیم باید کنار هم باشیم، ریسباف باید موزه ملی اصفهان شود، این اراده در دولت‌مردان شهر ایجاد شده، شما باید کمک کنید.

وی با بیان اینکه موزه تئاتر را در یک دعوای طولانی و حقوقی در هفته جاری حاکم شدیم که این موزه در تالار تیموری است، گفت: اگر این مکان استعداد تبدیل به موزه تئاتر را دارد به تشخیص اهل فن امور آن پیگیری شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه کارت منزلت ساده‌ترین خدمتی است که می‌توانیم به هنرمندان ارائه دهیم، تصریح کرد: اگر در لیست مصوبه شورای اسلامی شهر نیست، یک لایحه مکمل آماده کرده تا تقدیم شورا شود.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه کمک کنید تا جشنواره بهشت دوباره راه‌اندازی شود، خاطرنشان کرد: موزه هنرهای معاصر یکی از درد و رنج‌های من است، سازمان نوسازی و بهسازی قول داده است تا پایان محرم و صفر این مکان را تحویل دهد.

کد خبر 744937

دیگر خبرها

  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • راه اندازی ایستگاه شادی در ماهدشت به پاس قدردانی از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق + فیلم
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی از سپاه خورد
  • جشن پیروزی مردم کرمان در جوار مرقد حاج قاسم+ فیلم وعکس
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل