Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید امیرحسین قاضی زاده نائب رییس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: در مسیر استقرار عدالت و احقاق حقوق مردم، مجلس همراه و در کنار قوه قضائیه خواهد بود.

وی افزود: در شرایطی که برخورد با برخی مفاسد ریشه دوانده در هر سه قوه، امیدهای تازه‌ای را در دل مردم ایجاد نموده است، ضرورت اصلاح رویه‌های فسادزا و پیشگیرانه بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی‌زاده با اشاره به ضرورت بررسی و اصلاح و تصویب لوایح سه قلوی مبارزه با فساد، شفافیت، و مهار تعارض منافع در مجلس یازدهم، تصریح کرد: مادامی که مدیران وادار به نشستن بر صندلی‌های داغ و در اتاق‌های شیشه‌ای نباشند، نمی‌توان صرفاً با تکیه بر پیش‌فرض سلامت نفس افراد، امور حیاتی مردم را به صاحب‌منصبان سپرد. اگر ذغال داغ و بیم آتش نباشد، حتی برادر امیرالمومنین بودن هم مانع از نشستن بر سفره معاویه نخواهد شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین حقوق و امید به احقاق حق، مهمترین زیرساخت لازم برای هر فعالیت تولیدی است. لذا مجلس و قوه قضائیه باید برای تحقق جهش تولید به سمت اصلاح زیرساختهای حقوقی و قضایی بروند تا محیط اقتصادی سالم‌تر، رقابتی‌تر، شفاف‌تر و امن‌تری را برای فعالان اقتصادی ایجاد کنند و اعتماد به امکان استیفای حقوق را احیا نمایند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به تمام دست‌اندرکاران حوزه قضائی کشور، خاطرنشان کرد، مجلس برای ارتقاء اعتماد عمومی مردم که مهمترین عامل ایجاد کننده سرمایه اجتماعی است، همگان باید دست به دست یکدیگر بدهیم و در این راه دشوار، مجلس نیز در کنار قوه قضائیه خواهد ایستاد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

شناسایی باندهای فحشا و تجارت جنسی/طرح نور هوشمند می‌شود

 فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • (ویدئو) رئیس قوه قضائیه: سنگ را از پیش پای مردم برداریم کار پیش می‌رود
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان از دستگاه قضائی ایراد بگیرند
  • باید سازوکارهای مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • کاشتن نهال دشمنی ملک را بر باد می دهد / توسعه بدون شهروندان آزاد محال است