Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:03:49 GMT

مینی بوس‌های کرمانشاه نیاز به نوسازی دارد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۰۳۰۳

مینی بوس‌های کرمانشاه نیاز به نوسازی دارد

فریبرز کرمی روز پنجشنبه به ایرنا افزود: اکنون ۷۵۸ دستگاه مینی‌بوس در ناوگان حمل و نقل برون شهری کرمانشاه فعال است که میانگین سن آنها به ۲۸.۶۸ سال می‌رسد.
وی افزود: میانگین سنی مینی‌بوس‌های کرمانشاه نسبت به سواری و اتوبوس‌ها بسیار بیشتر است، بگونه‌ای که میانگین سن مینی‌بوس‌ها به ۳۰ سال نزدیک می‌شود، اما میانگین سن اتوبوس‌ها در استان ۱۰ تا ۱۲ سال و سواری های کرایه هشت سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با بیان اینکه میانگین سن مینی‌بوس‌ها در کرمانشاه از استاندارد کشور بالاتر است، عنوان کرد: این در حالی است که عمر مفید هر دستگاه مینی‌بوس ۲۵ سال برآورد می‌شود.
کرمی افزود: برای خودروهایی که سن آنها بیشتر از ۲۵ سال باشد محدودیت‌هایی اعمال می‌شود اما ممنوعیت فعالیت نداریم و از همین رو کمتر برای نوسازی این ناوگان تمایل و استقبال وجود دارد. از سوی دیگر اهرم قانونی نیز برای منع فعالیت این ناوگان فرسوده وجود ندارد.
وی گفت: شیوع بیماری کرونا و کاهش ترددهای برون شهری بخصوص از طریق ناوگان عمومی مانند مینی‌بوس‌ها، وضعیت صاحبان مینی‌بوس‌ها بدتر شده و با کاهش درآمد و مسافر مواجه هستند و حتما با این شرایط تمایل آنها برای نوسازی ناوگان پایین‌تر هم آمده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه افزود: حتی اگر تسهیلاتی هم برای این منظور در نظر گرفته شود، باز هم صاحبان مینی‌بوس‌ها نمی‌توانند به خوبی از پس هزینه‌های آن بربیایند.
کرمی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون در بخش برون استانی ۱۳۰ هزار نفر توسط مینی‌بوس‌های کرمانشاه جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد کمتر است و در بخش درون استانی نیز تعداد مسافران جابجا شده ۱۸ هزار و ۶۰۰ نفر بوده که در این بخش نیز کاهش۶۲ درصدی را شاهد بودیم.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه مینی بوس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه مینی بوس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه مینی بوس مینی بوس ها میانگین سن حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه