Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه نظارت بر بازار دهدشت به حال خود رها شده است، گفت: عده‌ای تافته جدابافته شده و هر طور دوست دارند در بازار کاسبی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست مسؤولان قضایی شهرستان دستگاه قضا را مامن و پناهگاه مستضعفان دانست و اظهار داشت: این روزها امیدآفرین برای نظام و خار چشم دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه قوه قضائیه در یک سال اخیر برای نظام آبروداری کرد، گفت: در همه تلاطم‌ها و نافرجامی‌هایی که در گذشته ایجاد شده بود قوه قضاییه سنگ تمام گذاشت و مردم را امیدوار می‌کند.

وحدانی‌فر تصریح کرد:  نگاه رئیس قوه حبس و دستگیری نیست بلکه
عملا سبک زندگی اسلامی و عدالت علوی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توقع از قوه قضائیه اجرای عدالت است، افزود:
چون هر شخصی از منظر خود تعریفی دارد اجرای آن دشوار می‌شود. عدالت یک شاخصه در حکومت اسلامی است چون هر مسؤول به زعم خود تعبیر دارد کار سخت می شود.

امام جمعه دهدشت به تبیین بخشی از انتظارات رهبر انقلاب از قوه قضائیه پرداخت و گفت: ورود جدی برای تحقق شعار سال و تأمین امنیت اقتصادی جامعه مهم است.

 

وی برخورد جدی با زمین‌خواری را از دیگر انتظارات رهبری برشمرد و تصریح کرد: در این قضیه اینکه چه کسی زمین داده و مجوز صادر کرده مهم است و باید برخورد شود.

امام جمعه دهدشت وضعیت شهرستان را متذکر شد و با بیان اینکه برخی واقعا به بهانه کرونا همه مسایل را رها کرده‌اند و رسیدگی نمی‌کنند، گفت: مسؤولان می‌گویند تا دو سال آینده باید با کرونا زندگی کرد و قرار نیست همه چیز تعطیل شده و به حال خود رها شود.

وحدانی‌فر خواستار ورود مدعی‌العموم به نظارت بر بازار شد و گفت: با وجود ادعای مسؤولان و متولیان نظارتی اما هیچ قاعده و قانونی در بازار دهدشت وجود ندارد و برخی اصناف تافته جدابافته‌ای شده‌اند و هر طور دوست دارند کاسبی می‌کنند.

وی همچنین ورودی‌های دهدشت را یادآور شد و گفت: وضعیت نامطلوب مبادی ورودی شهر را به شهر ارواح تبدیل کرده است.

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: تنظیف سطح شهر و جداول هدایت آبهای سطحی مناسب نیست در دهدشت یک خیابان نظافت شده مشاهده نمی‌شود این چه وضع بهداشت در این شهر است؟

وحدانی‌فر گفت: قیمت‌های سرسام‌آور و اجاره مسکن داد مردم را درآورده و آنها را در تنگنا قرار داده است.

 

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه بازار فارس کهگیلویه امام جمعه دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بهارستان ،جمعی از بانوان محجبه در همراهی با حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه بهارستان و سرهنگ اسماعیلی رئیس کلانتری بهارستان با شعار نیروی انتظامی همراهیم همراهیم حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

طرح نور مطالبه‌ای مردمی است که از ۲۵ فروردین ماه امسال فرماندهی انتظامی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار