Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@06:07:23 GMT

امضا تفاهم‌نامه میان ایران خودرو و بانک تجارت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۰۸۳۸

امضا تفاهم‌نامه میان ایران خودرو و بانک تجارت

بانک تجارت در راستای تحقق شعار جهش تولید، در زمینه تامین مالی بخشی از پروژه های شرکت ایران خودرو تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از ایکوپرس، در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار جهش تولید، رضا دولت آبادی مدیر عامل این بانک و فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تفاهم نامه همکاری در زمینه تأمین مالی بخشی از ۱۴ پروژه بومی سازی قطعات با فناوری بالا، کمک به سرمایه در گردش سازندگان، خرید دین خودروهای تجاری با بانک تجارت امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تفاهم نامه در راستای توسعه نهضت داخلی سازی قطعات و جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال منعقدشده است. بانک تجارت در این تفاهم نامه نسبت به اعطای تسهیلات بلند مدت و میان مدت به اشخاص حقوقی تأمین کننده قطعات خودرو و معرفی شده از سوی ساپکو اقدام می‌کند.

در این تفاهم نامه تعدادی از پروژه‌های داخلی سازی قطعات تأمین مالی می‌شوند که این تعداد پروژه از جمله قطعاتی است که دارای ارزبری بالایی بوده و برای اولین بار در تاریخ صنعت خودرو، داخلی سازی آنها در دستور کار ایران خودرو قرارگرفته و این امر صرفه‌جویی ارزی را به دنبال خواهد داشت.

همچنین بر اساس تفاهم نامه دیگری میان بانک تجارت و شرکت ساپکو قرار شد این بانک برای تأمین سرمایه در گردش قطعه سازان تسهیلاتی پرداخت کند. از دیگر تفاهمات به عمل آمده میان گروه صنعتی ایران خودرو و بانک تجارت ارائه خدمات در باز گشایی ال سی داخلی و صدور اوراق گام برای خودروهای تجاری و خودکفایی در ساخت و تولید قطعات خودروهای باری و مسافری است.

کد خبر 430514

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بانک تجارت تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه امضاي تفاهمنامه ایران خودرو ایران خودرو دیزل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایران خودرو بانک تجارت تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم امضای اسناد همکاری بین هیأت‌های ایران و پاکستان با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان و «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان و هیأت‌های عالی رتبه دو کشور در اسلام آباد، برگزار شد.

کد خبر 6085371

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • بازار برنج؛ از چالش تخصیص تا افزایش قیمت داخلی
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس