Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- رئیس‌کل دادگستری گلستان از محاکمه مدیرکل و مدیر حراست دامپزشکی گلستان بخاطر عدم نظارت بر عملکرد مدیران زیرمجموعه اداره‌کل خبر داد.

هادی هاشمیان شامگاه گذشته در جلسه نشست تعاملی شورای قضایی گلستان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه هرچه اوضاع اجتماعی نابسامان شود پرونده‌های قضایی افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پنج هزار زندانی در زندان‌های استان دوران محکومیت خود را می‌گذرانند، تاکید کرد: این در حالی است که در سال گذشته غریب به پنج هزار رای مجازات جایگزین حبس صادر کردیم و اگر صادر نمی‌کردیم اوضاع زندان به چه صورت می‌شد.

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: یکی از مسائلی که دستگاه‌های استان می‌توانند به قوه قضائیه در صدور رای جایگزین حبس داشته باشند پذیرش این مجرمان در اجرای رای جایگزین است.

هاشمیان گفت: بسیاری از این محکومان زندانی نیستند و متاسفانه اوضاع اجتماعی این‌ها را زندانی کرده و بسیاری از اینها مجرمان جرائم غیرعمد، محکومان مهریه و جرائم مالی هستند.

هاشمیان بیان کرد: سال گذشته مدیرکل دامپزشکی گلستان و مدیر حراستش را برای پرونده‌ای پای میز محاکمه آوردیم و تشکیل پرونده دادیم چون مدیران زیرمجموعه آنها تخلف کردند و این افراد نظارت نداشتند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود

علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: برای حمایت از حقوق شهروندان، اجرای وظایف قانونی و رفاه حال مسافران نوروزی، با حضور روسای شعب و بازرسان دستگاه‌های مرتبط، عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت استان پایش می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این بازرسی‌های میدانی علاوه بر امکانات رفاهی خدماتی، فرایند عرضه بنزین، گاز و گازوئیل پایش و در صورت احراز تخلف‌های گرانفروشی، کم فروشی، خودداری از عرضه، تعطیلی خودسرانه، تراکنش‌های ناهمگون، دستکاری نازل سوخت، فروش اجباری مکمل و محصولات مربوط به بنزین، سوء استفاده از کارت‌های سوخت و عرضه خارج از شبکه با جایگاه داران برخورد قانونی می‌شود.

به گفته حسن پور شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

وی اظهارداشت: روسای شعب تعزیرات حکومتی با همکاری شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ همه روزه به جایگاه‌های عرضه سوخت سرکشی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی بیش از ۲۰ شرکت به استان قزوین
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • ۲۵ هزار مورد بازرسی بهداشتی اماکن گلستان/ تداوم بازرسی‌ها تا ۲۵ فروردین
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها