Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:58:53 GMT

مراقب مداحان عشق استودیو باشیم!

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۰۹۹۳

مراقب مداحان عشق استودیو باشیم!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش ویدئویی از غلامرضا کویتی‌پور مداح قدیمی و معروف کشور که در دوران دفاع مقدس صدای ماندگار او را همه به خاطر دارند، در فضای مجازی منتشر شد که در آن کویتی‌پور روز دختر را تبریک گفته و دختر جوانی را به عنوان دختر خوش صدا معرفی می‌کند و این روز را به او تبریک می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این صحبت‌ها دختر جوان شروع به خواندن ترانه کرده و کویتی‌پور نیز در بخش‌هایی از این ترانه با او هم‌صدا می‌شود و ترانه تنظیم شده را هم‌خوانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

ابراز دلتنگی میثم مطیعی برای شهید سلیمانی بازیگری که به جای کویتی‌پور «ممد نبودی ببینی» را خواند + فیلم

میثم مطیعی مداح آئینی کشور با انتشار توئیتی در حساب کاربری توئیتر خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. او این موضوع را نتیجه وارد شدن ساز و تنبک به عرصه مداحی دانست و باعث وارد شدن صدمات جدی به سنت‌های دینی معرفی کرد.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط مداح آئینی کشور را مشاهده می‌کنید:

" وقتی ساز و تنبک در مداحی وارد شد، نتیجه‌اش می‌شود همین غلام کویتی‌پور که با دختری هم ترانه شود. مراقب پدیده "مداحان عشق استودیو" باشیم که همراه با موسیقی و ادا و اطوار، آن‌هم با هزار توجیه ناروا، صدمات جدی به سنت‌های دینی و میراث معنوی ما وارد می‌کنند. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میثم مطیعی مداح اهل بیت کویتی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ همخوانی مهمانان ضیافت امام حسنی‌ها با مولودی مداح عراقی

مهمانان ضیافت امام حسنی‌ها در ساعات بعد از ظهر سه‌شنبه ۷ فروردین مولودی‌های میلاد امام حسن مجتبی (ع) را با یکی از مداحان اهل بیت از کشور عراق زمزمه و همخوانی کردند.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • متکی: نباید در کمیسیون‌ها سرگرم رسیدن به ریاست باشیم
  • بررسی ترانه‌های ماندگار در برنامه «شب های فرهنگ»
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • نوروز زابل
  • تصویر جدیدی از تیموتی شالامی که وایرال شد
  • مراقب کارت ملی خود باشید !
  • فیلم/ همخوانی مهمانان ضیافت امام حسنی‌ها با مولودی مداح عراقی
  • دولت مراقب تله‌های ارزی باشد