Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تفاهم‌نامه‌ همکاری روز پنجشنبه با حضور دکتر «حمید آریایی‌تبار» رئیس کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون و «مصطفی ملکی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه برای غربالگری بینایی ورزشکاران با شرایط ویژه منعقد شد و براساس مفاد آن همه خدمات معاینه، تصویربرداری، لیزر، تزریق، لیزیک و سایر اعمال جراحی برای سلامت بینایی در این کلینیک به ورزشکاران ارائه می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلینیک فوق‌تخصصی چشم بیستون در جریان انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری در سخنانی گفت: با افزایش مطالعات جدید در زمینه رفتاری و نوع اتلاف انرژی در ورزشکاران، پژوهشگران به این نتیجه رسیده‌اند که مشکلات ناشی از ضعف در بینایی، موجب اتلاف ۲۵ درصد از انرژی، کاهش تحرکات بدنی و افزایش فشار روحی در ورزشکاران می‌شود.

دکتر «حمید آریایی‌تبار»، سلامت چشم را در افزایش کارآیی ورزشکاران بسیار مهم دانست و افزود: حساسیت چشم ورزشکاران با عواملی چون باد، آفتاب و گرد و غبار بالا می‌رود و این مساله سبب رنجش ورزشکاران و به هم خوردن تمرکز در آنان می شود.

او همچنین با اشاره به اهمیت سلامت چشم در ورزشکاران تشریح کرد که سلامت چشم، به عنوان یکی از اعضاء اصلی بدن، بر هیچ ورزشکاری پوشیده نیست و حفاظت از چشم برای ورزشکاران باید به صورت امری کاملا عادی و همیشگی مراعات شود و هیچ قصوری در آن جایز نیست.

او یادآوری کرد که از طریق معاینات جامع چشم پزشکی می‌توان از ابتلا به بیماری‌های چشمی پیشگیری کرد.

در ادامه این نشست «مصطفی باباملکی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه نیز با تأیید مطالب تخصصی حوزه چشم و تأثیر آن بر عملکرد ورزشکاران، گفت: این اداره درصدد ارتقاء زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال بیشتر ورزشکاران است و در نظر دارد خدمات رفاهی لازم به ویژه در حوزه سلامت را برای ورزشکاران فراهم آورد.

لازم به ذکر است ورزشکاران با ارائه کارت بیمه ورزشی می‌توانند با مراجعه به کلینیک چشم بیستون از همه خدمات بهره‌مند شوند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت حدود ۶۶هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون از حدود ۲ سال پیش فعالیت خود را در شهر کرمانشاه آغاز کرده و با استفاده از جدیدترین، مدرن‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های چشم‌پزشکی به مردم استان، غرب کشور و کشور عراق خدمات ارائه می دهد.

تعرفه‌های ارایه خدمات چشم پزشکی در این کلینیک براساس تعرفه‌های تامین اجتماعی و هر روز در ۲ شیفت از ساعت هشت صبح تا ۲۳ آماده ارایه خدمات به مردم است.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه چشم پزشکی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه چشم پزشکی کرمانشاه امضای تفاهمنامه چشم پزشکی کرمانشاه چشم بیستون چشم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند

اسلام خیری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به‌مناسبت هفته سلامت، بسیج دانشجویی جامعه پزشکی در قالب اردو‌های جهادی در مناطق سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، پرستار و ماما و دارویار خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: در قالب این طرح خدمات مامایی، پرستاری، دیابت، قند و فشارخون ارائه می‌شود.

خیری اضافه کرد: همچنین پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد به هزار و۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارائه کرده است.

به گفته مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد، حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتربرخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید