Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به مناسبت سالروز حضرت معصومه سلام الله علی‌ها چهار اثر جدید انتشارات جمکران رونمایی شد. تاریخ انتشار: 11:25 - 05 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۰۶۶

خبرگزاری میزان - کرونا نتوانست مسیر تولید و نشر کتاب را در موسسه پژوهش و نشر کتاب جمکران متوقف کند، در ایام قرنطینه و محدودیت‌های فراوان، چهار کتاب به پیش‌خوان‌های مجازی و بازار نشر ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سنت انتشارات جمکران برگزاری جشن امضا و رونمایی و معرفی آثار است که این برنامه به وقت کنونی منتقل گردید. این آثار شامل «من بر می‌گردم» به قلم فاطمه دولتی، «آتیش پاره» نوشته فاطمه بختیاری، «پروفسور فوفو» معصومه میرابوطالبی و «دهم عید» نوشته فاطمه سلطانی است. آثاری عمدتا با مضمون دنیای دخترانه و زنانه که در راستای سیاست توسعه تنوع قلم در انتشارات جمکران به چاپ رسیده است.

«آتیش پاره» داستانی با حال و هوای طنز و در فضای جامعه متاثر از دفاع مقدس است؛ و من بر می‌گردم اولین رمان جذاب که با موضوع زنان اخر الزمانی و رجعت کننده نگاشته شده است.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفی آخرین کتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

کتاب‌ها مغز محتوایی با اهداف تعیین شده و در راستای معارف اسلامی و فرهنگ اصیل انتظار دارند. گفتنی است هم اکنون بیش از ۸۰ نویسنده بانو با موسسه پژوهش و نشر کتاب جمکران همکاری داشته و مدعو این نشست صمیمی بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات انتشارات جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز طی پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۹ فروردین در تقویم و تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت ایران اسلامی، روزی بزرگ، پرافتخار و همیشه جاودان است چرا که به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

ارتش جمهوری اسلامی کماکان در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری‌ها و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای همه توان خود را در راه حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به کار می‌بندد و تا پای جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6081226

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود