Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:20:33 GMT

حامد زارع درگذشت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۱۶۲۴

حامد زارع درگذشت

حامد زارع هنرمند و گرافیست جوان عرصه هنرهای تجسمی کشور پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت. ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حامد زارع هنرمند و گرافیست جوان و اهل یزد عرصه هنرهای تجسمی کشور پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت. 

این هنرمند اهل یزد، یکی از اعضای حوزه ‌هنری استان یزد بود و از جمله سوابق و موفقیت‌هایش می‌توان به: مسئول انجمن گرافیک بسیج هنرمندان یزد، رتبه اول کشوری مسابقه طلیعه ظهور در بخش پوستر، لوح تقدیر مسابقه در انتظار صبح تهران، شرکت در بخش مسابقه چهارمین جشنواره تایپوگرافی اسماء الحسنی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

ازجمله آثار ماندگار این هنرمند مجموعه طرح‌هایی بود که به مناسبت شهادت شهید محسن حججی خلق کرده بود.

خبرگزاری تسنیم درگذشت این هنرمند متعهد را به خانواده مرحوم زارع و جامعه هنرهای تجسمی کشور تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت دارد.

پوستر «دختر بابا» ویژه دختران شهید منتشر شد+عکسپوستر جدید خانه طراحان به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)+عکسپوستری جدید از شهید جواد الله‌کرم+عکسمهلت ارسال اثر به جشنواره پوستر و موشن‌گرافیک «حصان» تمدید شد

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گرافیک هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرافیک هنرهای تجسمی گرافیک هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیش‌تر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 745759

دیگر خبرها

  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی