Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رحمان مجرد» هنرمند عکاس اردبیلی موفق به دریافت جایزه ویژه جشنواره بین‌المللی«عکس ۵» شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، مراسم پایانی جایزه بین‌المللی «عکس ۵» و بزرگداشت عباس کیارستمی با حضور هنرمندانی همچون علی رفیعی، لیلی گلستان، سیروس الوند، فاطمه معتمدآریا، همایون ارشادی، ابوالفضل جلیلی، عباس مشهدی‌زاده، سروش صحت، آزیتا حاجیان، محمدعلی سجادی و برخی دیگر از چهره‌های فرهنگی و هنری در موزه سینما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جشنواره با همت مهدی و علیرضا شادی‌زاده دبیر جشنواره، احمد عرب‌بیگی مجسمه‌ساز، شرکت جین وست مدیر هنری، بیتا فکور مشاور جشنواره، سیامک باحجب مدیر اجرایی، غزاله سعادتی مشاور رسانه جشنواره، موسسه پیشرو پارسیان امرداد مجری طرح، ساسان توکلی فارسانی عکاس پوستر و با موضوع تأثیر دوران قرنطینه بر انسان معاصر برگزار شد و رحمان مجرد؛ هنرمند عکاس و معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل، جایزه ویژه گالری گلستان را از دست لیلی گلستان دریافت کرد.

 

گفتنی است رحمان مجرد متولد 1363 در اردبیل و بیش از 15 سال است که در زمینه عکاسی فعالیت و تدریس می‌کند و کسب بیش از 150 جایزه ملی و بین المللی و حضور در نمایشگاه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های ایشان است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دریافت جایزه جشنواره عکس ۵ اردبیل بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این قسمت روایت داستان زندگی پرفراز و نشیب ربابه صدقی ساکن روستای ازمار از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل است، که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در زادگاهش و راه اندازی کسب کار، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود و همه اعضای خانواده‌اش در حیطه پرورش بوقلمون شود.

در این قسمت از برنامه «کار خونه»علیرضا حسین نژاد (مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی این کارآفرین، درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی کمیته امداد گفتگو می‌کند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این مستند به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به اردبیلی‌ها
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده