Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان شش پروژه عمرانی با حضور معاون وزیر صمت در شهرک صنعتی شادگان و ناحیه صنعتی دارخوین به بهره‌برداری رسید.

شش پروژه عمرانی با حضور محسن صالحی‌نیا امروز (۵ تیرماه)، در شهرک صنعتی شادگان و ناحیه صنعتی دارخوین به بهره‌برداری رسید. این پروژه‌ها شامل احداث پنج واحد کارگاهی، ساخت سر درب، دیوارکشی، خیابان سازی، فضای سبز و روشنایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها، ۶۱ میلیارد ریال است که از اعتبارات داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تامین شده است.

در این مراسم اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، صالحی‌نیا را همراهی کردند.

به گزارش ایسنا، اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی در ناحیه صنعتی دارخوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امکاناتی که برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی شادگان و ناحیه صنعتی دارخوین مورد نیاز است فراهم شده و مشکلی از نظر واگذاری زمین به سرمایه‌گذار وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت زمین در این شهرک بسیار مناسب است، افزود: تاکنون ۱۰ قرارداد واگذاری زمین در ناحیه صنعتی دارخوین منعقد شده و هشت هکتار زمین واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های منطقه تلاش می‌شود سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی شادگان و ناحیه صنعتی دارخوین ترغیب شوند، گفت: تاکنون واحدی در این ناحیه صنعتی به بهره‌برداری نرسیده است. پنج واحد کارگاهی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در این ناحیه صنعتی آماده شده تا سرمایه‌گذار، بدون دغدغه ساخت و ساز در این واحدها مستقر شود. زیربنای هر کدام از این واحدهای کارگاهی، حدود ۷۰ متر است و حدود ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ساخت این واحدها هزینه شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان در مجلس نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال، سال جهش تولید است و بی‌شک تنها راه مقابله با تحریم‌ها، مقابله با توطئه‌های دشمن، ایجاد اشتغال و رفع فقر، توجه به شهرک‌های صنعتی و توسعه زیرساخت‌های درون شهرک‌ها است.

وی افزود: شهرستان شادگان ظرفیت بسیار خوبی در زیرساخت‌های صنعتی و شهرک‌ها دارد. در شادگان، صنایع مادر از جمله نیشکر، فولاد، صنایع خرما، نفت و پتروشیمی فعال هستند و هر صنعت‌گر می‌تواند بر اساس توانی که دارد، در هر کدام از این رسته‌ها در شادگان فعال شود.

نماینده شادگان گفت: در شادگان اندکی در زیرساخت‌ها مشکل داشتیم و محدودیت‌هایی نیز در فضا و امکانات وجود داشت که بخشی از این مشکلات با ساخت ناحیه صنعتی دارخوین رفع شد.

ناصری‌نژاد ادامه داد: برای تشویق سرمایه‌گذاران، همه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شادگان فراهم شده است‌ تا بدون دغدغه بتوانند فعالیت کنند. با تمام توان در کنار صنعتگران و سرمایه‌گذاران هستیم؛ مشکلاتی در تامین سرمایه و کمک بانک‌ها وجود دارد اما در تلاشیم این مشکلات حل شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرك صنعتي سازمان صمت شرکت شهرک های صنعتی خوزستان سرمایه گذاران بهره برداری زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، استاندار زنجان امروز در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر در آیین آغاز به کار  یک واحد تولید محصولات شیمیایی حضور یافت.

در این واحد، محصولات شیمیایی بوکسیت کلسینه، کربنات باریم، دولومیت کلسینه و منیزیت کلسینه شده، تولید می‌شود.

برای تکمیل و راه اندازی این واحد تولیدی ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

به گفته فرماندار ابهر، ۲۳۴ واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است و بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی این شهرستان مشغول به کار هستند.

ابهر پنج شهرک صنعتی دارد و محصولات تولیدی ۲۲ واحد صنعتی در این شهرستان، صادراتی است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم