Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:18:13 GMT

برخورد جدی با برگزارکنندگان مراسم تجمعی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۲۲۸۹

برخورد جدی با برگزارکنندگان مراسم تجمعی

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر پنج شنبه در جلسه استانی ستاد مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه موضوع شیوع ویروس کرونا کماکان یک موضوع جدی بوده و نباید خیال کنیم که همه چیز تمام شده است، گفت: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند مراسم تجمعی در استان برگزار کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین اولویتی که مردم استان به لحاظ شرایط منطقه باید مدنظر داشته باشند، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است، افزود: زنجان جزو استان‌هایی است که دو تست حرفه‌ای به صورت پایلوت در آن انجام می‌شود که یکی سرپایی و دیگری پادتن است.

استاندار زنجان زنجان با یادآوری اینکه متاسفانه در برخی مواقع شاهد این موضوع تاسف‌بار در استان هستیم که عده‌ای از افراد اقدام به برگزاری مخفیانه مراسم تجمعی می‌کنند که این موضوع با توجه به شرایط امروز استان به هیچ وجه قابل بخشش نیست، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم برگزاری مراسم عزا و عروسی، کادر درمانی استان را بیش از این درگیر خود کند.

حقیقی با اشاره به اینکه امروز به عینه می‌بینیم که مردم بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در معابر تردد می‌کنند که این موضوع می‌تواند تهدیدی جدی برای افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در استان باشد، ادامه داد: نباید اجازه دهیم تا برخی اقدامات نسنجیده در شرایط کنونی باعث به خطر افتادن جان ما و خانواده‌مان شود که در این راستا نیروی انتظامی برخوردهای لازم را به عمل خواهد آورد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی، قصور از سوی هیچ مدیری پذیرفته نیست، خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که همه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید مو به مو اجرا شده و هیچ اما و اگری از سوی مدیری بر این مصوبات آورده نشود و هر مدیری که قادر به مدیریت این شرایط نیست می‌تواند مدیریت را رها کند.

کد خبر 4958186

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان ستاد مقابله با کرونا فتح الله حقیقی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت