Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: تعداد اقامت‌کنندگان در مراکز اقامتی کشور طی خردادماه سال جاری، بیش از پنج میلیون نفرشب اقامت ثبت شده است. تاریخ انتشار: 12:45 - 05 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۰۸۹

خبرگزاری میزان - ولی تیموری گفت: تعداد اقامت‌کنندگان درمجموع ۵میلیون و ۷۰۳هزار و ۶۷۹ نفرشب در مراکز اقامتی رسمی کشور شامل هتل، هتل‌سرای سنتی، اقامتگاه بوم‌گردی، زائرسرا، خانه‌مسافر، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر و مجتمع‌های گردشگری از یکم تا ۳۱ خرداد ۹۹ به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلات مناسبتی خرداد ماه گذشته، به حجم خوب سفر‌ها و انجام بازدید‌های نظارتی در سطح گسترده اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۱ هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی، بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی در سطح ۳۱ استان انجام شده است که بیانگر توجه هم‌زمان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مقوله سفر و ایمنی سفر است.

معاون گردشگری کشور عنوان کرد: تعداد بازدید‌های انجام شده از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری کشور نیز طی این ایام بیش از ۹ میلیون مورد ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: سواستفاده کوهنوردان از بالگرد‌های هلال احمر+فیلم

طبق آمار اعلام شده استان مازندران در ماه گذشته، بالاترین میزان اقامت را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میراث فرهنگی هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.
به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند.
در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند