Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از آغاز امتحانات پایان‌ترم دروس تخصصی و پایه مقاطع کارشناسی و دروس بالای 10 نفر کارشناسی ارشد از 9 تیر جاری به‌صورت غیرحضوری خبر داد.

مازیار یحیوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرعباس با بیان اینکه  امتحانات پایان‌ترم دروس تخصصی و پایه مقاطع کارشناسی و دروس بالای 10 نفر کارشناسی ارشد از 9 تیر جاری به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، عنوان کرد که دانشجویان این مقاطع می‌توانند از امروز پنج‌شنبه پنجم تیر برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: «به‌دلیل اعمال تغییرات در تاریخ و زمان امتحانات، حتماً باید دانشجویان از پنجم تیر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند تا به‌طور دقیق از زمان امتحان آگاهی یافته و در جلسه آنلاین امتحان حاضر شوند.»

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه تلفن امور شهریه در ساعات اداری پاسخگوی مشکلات مالی دانشجویان است، خاطرنشان کرد: «دانشجویان باید قبل از دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در امتحان، بدهی مالی نداشته باشند یا فایل مالی آنان باز باشد تا در زمان امتحان دچار مشکل نشوند.»

یحیوی با اشاره به اعلام  زمان دوهفته‌ای برای امتحانات به آنا گفت: «امتحانات از 9 تیر جاری از ساعت 8 الی 16 با توجه به زمان‌بندی جدید اعلام شده در کارت ورود به جلسه آزمون  ادامه می‌یابد و تیم‌های پشتیبان، کارشناسان و مدیران گروه، استادان مربوط، قبل از شروع تا پایان امتحان به‌صورت آنلاین در پیام‌رسان «واتساپ و تلفنی» در خدمت دانشجویان هستند و شماره تلفن این افراد برای سهولت کار دانشجویان در سایت واحد دانشگاهی،  قسمت اطلاعیه‌ها درج شده است.»

رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به بیان نحوه برگزاری این آزمون‌ها پرداخت و  افزود: «سؤالات آزمون در برخی دروس تستی و در برخی نیز تشریحی خواهد بود که جزئیات آن متعاقباً از طریق سایت دانشگاه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.»

وی از دانشجویان خواست به پیام‌های ارسالی در فضای مجازی توسط افراد ناشناس توجه نکنند؛ زیرا تمام تصمیمات گرفته شده دانشگاه به‌طور رسمی از طرف روابط عمومی دانشگاه در سایت واحدهای دانشگاهی برای آگاهی و مطالعه دانشجویان بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: واحد بندرعباس استان هرمزگان امتحانات پایان ترم کارت ورود به جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی، صبح پنجشنبه در گردهمایی مشترک کارشناسان سنجش و حراست، رؤسای حوزه‌های اجرا و تصحیح و مسئولان حفاظت آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳، با اشاره به تأثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری گفت: تأثیر نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری نقش مؤثری در تحقق عدالت آموزشی دارد.

وی با بیان اینکه تأثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور، مسیری برای پررنگ شدن تلاش دانش آموزان در دوران تحصیل است افزود: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، امتحانات نهایی دارند و این تصمیم فراهم نمودن مسیری روشن برای دانش آموزانی است که در طول دوران تحصیل خود تلاش می‌کنند و نقش مؤسسات کنکوری را کمرنگ خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانی امتحانات نهایی شهرستان‌ها و مناطق استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان گفت: تمامی امکانات آموزش و پرورش و نهادهای دولتی در اختیار ما است تا برگزاری امتحانات نهایی با حداکثر دقت انجام شود.

رضایی؛ به کسب ۶ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: مصوبه تأثیر قطعی امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان دانشگاه‌ها نشان داد که دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند به دانشگاه خوب راه یابند و نشانه آن در نفرات برتر کنکور مشخص بود که تعداد زیادی از این نفرات از مناطق محروم بودند.

کد خبر 6081749

دیگر خبرها

  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد