Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:34:25 GMT

بسته شدن مجدد ورودی های آرامستان بهشت هاجر ملایر

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۲۷۸۱

بسته شدن مجدد ورودی های آرامستان بهشت هاجر ملایر

ایسنا/همدان شهردار ملایر از بسته شدن مجدد ورودی های آرامستان بهشت هاجر ملایر در پی شیوع مجدد کروناویروس خبر داد.

حسین بابائی در گفت و گو با ایسنا،با بیان اینکه جلسه مقابله با کرونا با حضور مسئولان ادارات و سازمان های وابسته به شهرداری در سالن جلسات باغ تاریخی سیفیه برگزار شد، اظهار کرد: شیوع مجدد کرونا ویروس از چند روز قبل آغاز شده و تعداد مبتلایان افزایش یافته است که این امر نیاز بیشتر به محلول پاشی و ضدعفونی کردن شهر را می طلبد و تمام پرسنل شهرداری باید با تمام امکانات در این امر کوشا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا سازمان حمل و نقل مسافر و بار نسبت به ضد عفونی کردن وسایل نقلیه عمومی، تاکسی ها و اتوبوس ها اقدام می کند و تاکسی ها ملزم هستند سه نفر مسافر سوار کنند و کرایه آنها سرشکن شده و افزایش جزیی داشته باشد.

وی از بسته شدن مجدد ورودی های آرامستان بهشت هاجر خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه برگزاری مجالس ترحیم در مساجد ممنوع است، تعدادی از بستگان اموات، این مراسم را در آرامستان بهشت هاجر برگزار می کردند که باعث تجمع افراد شده و احتمال سرایت کرونا را افزایش می داد.

بابائی اظهارکرد: برابر مصوبه ستاد هماهنگی مقابله با کرونا شهرستان ملایر از ابتدای تیرماه سال جاری درب ورودی آرامستان بهشت هاجر بسته می شود و از تجمع افراد جلوگیری به عمل می آید.

شهردار ملایر از افزایش محلول پاشی در سطح معابر و مبلمان شهری خبر داد و افزود: تمام سرویس های بهداشتی بوستان ها، وسایل بازی کودکان و مبلمان بوستان ها هر روزه با آب ژاول ضد عفونی می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی یکی از بهترین راه های جلوگیری از سرایت کرونا استفاده از ماسک است، مقرر شده است به منظور حفظ سلامت کارکنان شهرداری از ابتدای تیر ماه کلیه مراجعان به شهرداری ملزم به استفاده از ماسک باشند و معاونت خدمات شهری شهرداری ملایر نسبت به تهیه ماده اصلی ضدعفونی اقدام و پیگیری های لازم درباره عملیات ضد عفونی معابر را به عمل آورد. 

"شهری که من دوست دارم" به تصویر کشیده شد

​​​شهردار ملایر در بخش دیگری از سخنان خود گفت همزمان با دهه کرامت در مراسمی از برگزیدگان مسابقه نقاشی" شهری که من دوست دارم" با اهدا لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

بابائی افزود: این مسابقه اسفندماه سال گذشته همزمان با هفته درختکاری و با هدف رشد و پرورش خلاقیت‌های کودکان و آشنایی آنها با اهمیت فضای سبز شهری در هشت گروه سنی ۴ تا ۱۱ سال برگزار و بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه سازمان ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس رأی هیئت داوران، شنتیا رجبی، امیرحسین غیاثوند، امیرمحمد کریمی، برسام موسوی، مینا زرینی، فاطمه مهدوی پور، سورن کولیوند، زهرا اسدی، آرتین زندی و الین بابایی، برگزیدگان مسابقه نقاشی " شهری که من دوست دارم" بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس آرامستان شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

احمدرضا متالهی‌ اردکانی شهردار اردکان در نشست شورای اسلامی شهر که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد برگزار شد؛ گفت: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبرو کرده است.

متالهی بیان داشت: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • کاربرد عجیب پلک که نمی‌دانستید!